Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Min labradorhane har kroksvans (på den yttersta svanskotan). Jag upptäckte att han hade det efter att jag hade hämtat hem honom (vid 9...
Svar
12
· Visningar
6 512
Senast: giowanna
·
Övr. Hund visst vi hade våra bråk, vi kommer inte överens men fy fan vad ont de gör...hunden går omkring i lägenheten och undrar varför matte...
Svar
3
· Visningar
878
Övr. Hund Min lilltös har en tand som vägrar lossna och nu är det helt enkelt hög tid att få den utdragen. Inte så att hon har några besvär, men...
Svar
2
· Visningar
1 268
Övr. Hund Ja, då har jag fluktat runt, och nästan bestämt mig!! Det är en finsk lapphund som antagligen blir vår nästa hund :) Gärna en liten...
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: giowanna
·
Övr. Hund På söndag tar vi bilen ner till Skåne för att hämta hem vår lilla bebis :bump: En liten bullevalp på dryga 10 veckor. Så räkna med...
2
Svar
26
· Visningar
1 708
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Hur är det nu egentligen med vuxna hundar, ska man avmaska? Om dom får i sig hästskit i stallet kan dom väl få mask?
Svar
7
· Visningar
905
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Har nyss varit ute med min hund,hon väckte mig nu på morgonkvisten vid 4! Lite lösare i konsistensen,dock ej diarre men ej heller...
Svar
1
· Visningar
1 151
Senast: lilltrolle
·
L
Övr. Hund Hur funkar det att ha en boxer med hästar. är väldigt sugen på att köpa en sån hundm, men skulle gärna vilja veta om det är lämpligt att...
Svar
17
· Visningar
2 564
Senast: Eligible
·
H
Övr. Hund Nu hoppas jag på att få lite klarhet i den här, något pinsamma, frågan. Jag har alltid hört att hunden ska gå på vänster sida på...
Svar
9
· Visningar
4 092
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Jag och min underbara, älskade Wahidah. Fotograferat har min vän Johanna gjort.
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Red_Chili
·
J
Övr. Hund Vi måste köpa hundbur till bilen för att ha både hund och vagn där :) Tittade på två, en krocktestad sak som såg ut som något som ska...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: Terja
·
Övr. Hund Kan inte rå för det men jag blir rädd när man ser sådana här annonser:eek: http://www.blocket.se/vi/16468798.htm?ca=22_s...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 837
Senast: Pejla
·
P
Övr. Hund Okej, ska ta det kort.. Jag har ett lite udda problem, inget större, men undrar ifall nån har några ideer. Vi ska starta i...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: ElAmir
·
K
Övr. Hund min hund kastrerades som sagt för ett par dagar sen. Men redan dagen innan kastringen så började han bete sig underligt. han såg hängig...
Svar
4
· Visningar
751
J
Övr. Hund Vår 4 mån har börjat kissa i barnens rum :( På mattorna, fast vi säger till går hon dit snabbt igen och kissar. Varför just där? Vi har...
Svar
15
· Visningar
1 194
Senast: soma
·
A
Övr. Hund Är det nån som sett Leernburgs filmer om valp och hunduppfostran? Vad tycker ni om dem? Funderar på att beställa dem, och vill veta om...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: SomethingLovish
·
S
Övr. Hund I denna tråd diskuteras allt som har med kupering att göra. Eftersom någras bildtrådar har blivit "förstörda" med denna diskution så...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 699
Senast: SomethingLovish
·
D
Övr. Hund Vi kommer antagligen att skaffa oss en omplaceringshund innom snar framtid, det är en beagle av samma uppfödare som den vi redan har. en...
Svar
12
· Visningar
3 715
Övr. Hund Själv ska jag ställa min lilla japanese chin där i junior klass:)
2 3
Svar
57
· Visningar
2 872
Senast: Tant Acka
·
Övr. Hund Har för mig att man ska sätta på strypkopplet åt ett visst håll, men kan för all del inte komma på åt vilket håll det ska vara. Någon...
Svar
18
· Visningar
9 129
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka