Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund När vi fick hem våran tik, var hon förutom en MKT tunn röd rand mitt på ryggen alldeles kritvit. Då var hon 13 månader. Nu är hon...
Svar
1
· Visningar
1 604
C
Övr. Hund Fick ett samtal idag från uppfödaren att valpen är född idag :laugh: och att det blev totalt 7 valpar, 3 tikar och 4 hanar (trodde hon...
Svar
8
· Visningar
919
Senast: Imnir
·
T
Svar
18
· Visningar
2 460
Senast: JoSjoberg
·
N
Övr. Hund Min lilla schäfer/malle tik snart 2 år, är otroligt rädd för trappor, hon VÄGRAR att gå i dom, trappan upp till våran dörr går bra, men...
2
Svar
30
· Visningar
12 933
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Att hund nr två är på G nu!!! Efter MYCKET Velande fram å tillbaka, å tillbaka å fram igen... Och efter mycket letande, ältande och...
Svar
11
· Visningar
1 155
Senast: Sputnick
·
I
Övr. Hund PM för World Dog Show finns nu på deras hemsida under fliken "För Utställare"! Under 40 dagar kvar nu!:banana:
2
Svar
25
· Visningar
1 561
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund för liggunderlag i era bilburar nu på sommaren när det är varmt? Min bara krafsar undan ALLT och ligger direkt på botten:crazy:
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: boccia
·
S
Övr. Hund Under alla år jag har haft hund har jag aldrig mött någon ilsknare hundjävel... Igår var mor min ute och promenerade med min hund...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Zaria
·
L
Övr. Hund .. hur mopsen fick sin platta nos:D Tycker det är en ganska rolig bild på min hund (den som gör karatesparken) och hennes två buskompisar
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Ellafant
·
Övr. Hund läser man om folk som beklagar sig över blandrasannonser på tex blo**et. är det inte bättre att göra nåt konstruktivt av sin klagan...
2
Svar
39
· Visningar
2 450
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Detta blev resultatet En tuff brud, som inte alls backade trots att familjens ena katt sade ifrån och till slut blev kattan...
Svar
7
· Visningar
1 448
Senast: FrontLine_
·
Övr. Hund Här kommer en liten bildserie. Ser rni någon skillnad mellan bilderna :angel: En inte så glad hund ... *tusan, måste hon...
2
Svar
24
· Visningar
1 866
Senast: pepp
·
Övr. Hund ....en varm sommarkväll. Visst är jag ren och fin matte! Nu tar vi ett till dopp! Matte hade ju inte tänkt sig att...
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: eldione
·
Övr. Hund Tillåt mig presentera våra efterlängtade puppisar! Först kom grabben kl 21.04 O sen kom lillasyster kl 21.12 Vilken...
Svar
18
· Visningar
1 507
Senast: Winni
·
Övr. Hund Idag så har en tjej pratat med min hund,det var hemskt,kul och helt otroligt. Ni som ej tror alls på detta kan helst avstå från att ge...
Svar
13
· Visningar
1 354
Senast: Tambourine
·
Övr. Hund Om två-tre år ska jag köpa en till hund :p Det finns en ras jag redan som 10-åring pratade om "En sådan ska jag ha någon gång." sa jag...
Svar
19
· Visningar
1 636
Senast: Red_Chili
·
H
Övr. Hund Passade på att stanna o rasta fröken hund på vägen hem från en inspektion.:laugh: Fyll gärna på med nya, härliga sommarbilder...
2
Svar
33
· Visningar
2 117
Senast: Lidl
·
G
Övr. Hund Jag funderar på att resa iväg på en längre resa (vandra och jobba) och vill ha med min älskade hund och undrar därför lite saker...
Svar
15
· Visningar
4 615
Senast: annakg
·
Övr. Hund Detta måste väl nästan vara ett rekord..... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2556581.ab Finns det någon här på Buke som...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: falukorw
·
K
Övr. Hund Jag ska ju, som vissa av er redan vet, få hem min jaktgoldenvalp om drygt en vecka. Nu är det så att min hunderfarenhet mest ligger hos...
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: Krasux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka