Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är främst saluki och sloughi har jag tittat på idag och slås av en fascinerande sak.. Dessa otroligt aktiva muskelpaket till...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 670
Senast: Niangi
·
Övr. Hund :love::love::bump::love::love: Det tog sig på en ända parning på dygn 12!!! hon ulta-ljudades idag och hade valpisar i...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag och min Borzoi-tik har flyttat upp till Helsingborg från Lund nu över sommaren, då jag har fått jobb här.. (pojkvännen bor här och...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: Muninn
·
S
Övr. Hund Igår var jag på crousing och såg hur många som helst som var där med sina hundar tycker det borde vara plågsamt för dem då det inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 528
Senast: lady_mike
·
O
Övr. Hund Vilken ras tycker ni skulle passa mig? Ska följa häst, agility lydnad i första hand. Energisk men lugn och funka med andra hundar. Lätt...
Svar
15
· Visningar
1 031
Senast: OntheothersidE
·
Ï
Övr. Hund nu är jag helt inne på att skaffa en ny liten vovve. har inte börjat leta än, och vet inte riktigt va det blir för ras, men är lite...
Svar
7
· Visningar
1 137
Senast: ïcatanten
·
Övr. Hund Jag har en Finsk Lapphundshane på foder, han har bott hos oss i nästan tre månader, och är snart två år. Han är en go och glad hund...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Daff
·
S
Övr. Hund Hejsan allihopa!! Va ett tag sen man va här inne sen allt tjafs om en hund som ja kom i bråk om. Nu när man försöker smälta allt så...
2
Svar
21
· Visningar
1 917
Senast: Bellini
·
Övr. Hund Jag har fri utsikt från mitt kontorsfönster över en parkering. Varje dag strax efter 6 parkerar killen bilen med valpen i. Vid 11 och 13...
2
Svar
28
· Visningar
2 716
Senast: jennis
·
Övr. Hund Blev endel bilder från idag på utställningen i Piteå, bara chihuahuor, hade inte möjlighet att springa runt till några andra ringar...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund En mycket talande bild på min hund.
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Dentaku
·
D
Övr. Hund Nu har äntligen våran omplaceringstik kommit hem till oss :bump: Starmaids Keep Flashing far. DKCH POCH AUCH Toonahund Spring...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Nån som kan berätta lite om egna erfarenheter av pyrenisk mastiff!? Hur mycket kräver dom? vad har du (om du har en) den till...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Hej Jag har kollar på både vovve. net och skk och jag hittar ingen uppfödare i sverige?!? :confused: Detta är den rasen jag är mest...
Svar
2
· Visningar
2 084
Senast: scotty
·
Övr. Hund Hur reagerar ni när mötande hund beter sig som ett arserl och skäller och morrar? Med våra vuxna hundar passerar jag bara och har koll...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: DiezelDoris
·
L
Övr. Hund jag har haft kontakt med djurskyddet då jag och killen bestämt att vi ska ta en hund från dom och försöka hjälpa!! då man pratar med...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: IrishDraft
·
K
Övr. Hund Fick igår reda på att en 12årig pudeltik som kallas för Pia blev stulen utanför Lidl för ett tag sedan. Jag brukar prata med damen som...
2
Svar
21
· Visningar
2 074
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Vad är det som skiljer detta halvstrypen från detta rent funktionsmässigt? Det andra tycker jag verkar mest "skonsamt"... :confused:
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Är det någon som vet om det finns någon utställning runt uppsala i juli? försöker hitta nått så jag kan ställa ut min labrador... men...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Duvan
·
U
Övr. Hund vovven måste ut och åka varje dag nu till stallet och bilen är så varm och ja har ingen ac så de blir lite problem. jag överlever men...
Svar
8
· Visningar
5 293
Senast: Saybia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka