Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Nu i sommarhettan ligger min hund helt utslagen under köksbordet, och jag undrar om man ska ge nåt annat än vatten till hundar nu när...
Svar
1
· Visningar
2 682
Senast: lilltrolle
·
Övr. Hund någon som har sett filmen tuner och hoochvad är det för ras på den hunden(hooch) som är med i den filmen? ser ut som en boxer..
Svar
11
· Visningar
10 750
Senast: Trickan
·
B
Övr. Hund En bekant till mig har en schäfertik som är väldans smal. Runt året.Hon får nåt skapligt torrfoder, men går inte upp i vikt. Hon är...
Svar
7
· Visningar
1 546
Senast: Apollo
·
M
Övr. Hund Lamnade av min lilla tjej hos vet. tidigt i morse for kastrering. Fy tusan vad "mammig" man ar - jag borjade nastan grina. :o Hon...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: mardley
·
Övr. Hund Provade söka men hittade ingen sådan har tråd. Kan ni inte lägga ut lite bilder när ni tränar skydd med era hundar? Pappa tränade...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 124
Senast: Amon
·
Övr. Hund Nej, jag är inte snål och inte kan köpa ny. Det är bara det att jag verkligen gillar min klotång. Har haft den i 4½ år. Testade en gång...
Svar
3
· Visningar
5 801
Senast: Bebben
·
T
Övr. Hund Vad gör man då hunden ätit kycklingben? Jag hörde att han gnagade på något och trodde det var ett tuggben men upptäckte sen att han...
Svar
17
· Visningar
53 966
Senast: Grana
·
Övr. Hund Imorse 09:15 tog min Rövardotter sina sista andetag här på jorden. Och gud, tårarna bara sprutar nerför mina kinder, har aldrig varit...
Svar
14
· Visningar
1 290
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Vovvsan skulle bo hos uppfödaren en vecka, skulle med till Skåne på utställning.Lämnade henne där i lördagskväll och fick hämta igen i...
2
Svar
25
· Visningar
1 977
Senast: Apollo
·
L
Övr. Hund Jag ska tävla i agility på fredag och enligt tidningen så ska det bli 31 (!) grader varmt i skuggan. Jag kommer att sitta utomhus mellan...
Svar
12
· Visningar
1 377
Senast: Milosari
·
Övr. Hund det jag vill ha hunden till är spår (sök), lydnad och agility och utställning. även till sällskap :) men på tanke de jag vill göra...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 421
Senast: miamiSwing
·
L
Övr. Hund Jag håller på att bli tokig. Min hund är van att vara ute mycket. Själv är jag hemma jämt så han är inte ensam. Men, problemet, han...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 092
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Med tanke på en liten fundering angående DSG o deras utseende skulle jag vilja se bilder på era hundar. Berätta gärna ålder, vad ni...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 897
Senast: Nixatrix
·
Övr. Hund skulle vilja göra mh-test på min springer och han är då 14 månader snarT! i vilken ålder tycker ni man ska göra mh-testet? en del ja har...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Jo, busfrö är vad hon är och ibland blir man helt tokig. Vi i familjen har ju både skola och arbeten att gå till och varje gång man...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund En ganska typisk dag här hemma.. Härliga + 33 i halvskuggan här och unghundsflocken har härjat lös en stund. Nu ligger de utslagna i...
Svar
11
· Visningar
912
Senast: MrsScabtree
·
H
Övr. Hund Nu har ju Mira fått vara hos mig några dagar. Hon är hur härlig som helst:love: Väldigt följsam, tagit till sig mig som ägare/ledare...
Svar
10
· Visningar
1 231
Senast: Hannahbal
·
A
Övr. Hund Hej på er alla stolta dobermann ägare :D Jag har länge försökt forska lite i min hund (nu tyvärr avliden sen 12v tillbaka :cry: )...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Min hund går på vattenträning för sin artros och till sommaren har jag tänkt att vi ska ha träningen ute. Min närmsta strand där man får...
Svar
2
· Visningar
1 373
Senast: simpan
·
Övr. Hund Nu får ni kloka människor hjälpa mig än en gång att få fram vilken hundras som skulle kunna passa mig och min sambo. Var tidigare inne...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
12 281
Senast: Flaekja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka