Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund att tycka att jag är skojigare att vara med än att lukta i gräset?? För tillfället är han helt hopplös:crazy: Jag tycker att jag är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 771
Senast: soma
·
Övr. Hund Hej! Jag har en kastrerad gatuhund. Han var väldigt utmärglad då han kom till oss för två år sedan. Nu har han gått upp lite mycket...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: bsmx
·
U
Övr. Hund nu börjar de bli halv panik liksom, hunden ska ta de lugnt men är så stressad och pigg och galen så vi vet inte vad vi ska göra...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Uddatyp
·
D
Övr. Hund Kan man vara det....altså gravid tjock:D Nästa utställning är visserligen bara om nån månad men om jag tänker växa i den här takten så...
Svar
16
· Visningar
1 452
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Motionering och annan träning sker mestadels på mornar och kvällar här, men även under dagtid görs lite. Dels håller hundarna igång rätt...
Svar
18
· Visningar
1 263
Senast: Ciindy
·
U
Övr. Hund Har en liten vovve nu som är en stjärna på att spåra :D, så vi har börjat fundera så smått på att starta en appel-klass. Men hittar...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Dorro
·
B
Övr. Hund visste inte vad jag skulle ha för rubrik riktigt. Jag har en tik här hemma, som har valpar, och jag har även en tik som blir 1 år här i...
Svar
5
· Visningar
1 627
Senast: jassica
·
Övr. Hund Hyper energisk, otroligt vaktande, besatt av andra djur, blir lätt blockerad och okontaktbar! Vad gör man?:crazy: Igår kände jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 257
Senast: j_m_b
·
F
Övr. Hund Nu skriver jag en tråd till. För det är såå roligt.-- Jag vet att det finns ,MÅNGA här med mycket god hund erfarenhet. Tänkte...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 738
Senast: martha
·
Övr. Hund Jag har precis införskaffat en systemkamera :banana: Har inte lärt mig den riktigt än, men blir ok bilder ändå. Hunden är, som ni...
Svar
5
· Visningar
906
K
Övr. Hund Grannarna har två Dobermannhanar, här är en av dom, Cassie: Träffade honom ute igårkväll och passade på att ta en bild :) Visst...
2
Svar
27
· Visningar
5 935
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Måste bara lägga ut lite bilder på Charlie:love: http://www.pixbox.se/pic_show_id21154677.html...
Svar
4
· Visningar
1 031
Övr. Hund alltså jag vet ärligt talat inte hur vissa poliser tänker ibland.. en länk till aftonbladet där det står om 2 rottweilers som tuggat...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Jag går och funderar på det där med fodervärd. Jag får väl erkänna att jag först blev intresserad för att man slipper betala köpesumman...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era nybadade och blöta vänner! :laugh:
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 831
Senast: MulleMonster
·
Övr. Hund jag har lyckats skapa mig ett rykte i området tror jag, för folk är jäkligt snabba med att kalla in sina hundar när det ser mig. så...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 413
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Min vovve fick ett fästinghalsband på sig i torsdags,och han har nu börjat klia sig en hel del... Igår så upptäckte jag en knöl på...
Svar
2
· Visningar
1 478
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Får man ta med hunden till Norge hur som helst? Tacksam för svar!!
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Angelina
·
F
Övr. Hund Jag har ett problem som bara växer och växter för tillfället och nu känner jag att någonting måste göras. Har väl försökt att...
2
Svar
35
· Visningar
2 699
Senast: Flo-Jo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka