Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ... har kommit ut på webben :bump: http://www.worlddogshow2008.se/wds/innehall.aspx?contentstructureid=398&sprakkod=sv
Svar
4
· Visningar
774
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Min tik blev opererad för två år sen (cysta i slidan/livmodern + kastrering). Eftersom de behövde öppna upp henne en bit under magen...
Svar
8
· Visningar
1 333
Senast: Turali
·
Övr. Hund Gillar Ni Min Nya Avtar Bild?? SÖt?
Svar
6
· Visningar
808
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Hur många dagar löper en tik? När är det säkrast att betäcka henne? Min schäfer tik är inne på dag nio tio något det är försent va...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 983
Senast: Zab
·
Övr. Hund En lustig sak har jag uppmärksammat. Inom hunderiet krävs det ofta att man är medlem i någon förening, oftast SBK och gärna lokal BK för...
Svar
13
· Visningar
1 079
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Idag har de små liven utöver vanliga rastningen mest fått vara ute på egen tass (inhägnade givetvis) och sitter man uppe på altanen, så...
Svar
7
· Visningar
856
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Dagspromenaden är utbytt mot kissrunda plus simtur, då Chivas älskar att simma. Bra motion, men hur ofta kan man egentligen bada utan...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: liljekonvall
·
J
Övr. Hund Skrev ett inlägg igår som verkar tagits bort av någon anledning, får man inte skriva ut kennelhemsidor kanske? Nåväl, undrar om någon...
Svar
19
· Visningar
3 970
Senast: PIRU
·
L
Övr. Hund Alla har vi säkert lite olika syn på det här med att ha hunden/hundarna ensamma hemma.Jag har ju inte haft hund innan och kanske är jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 876
Senast: liljekonvall
·
P
Övr. Hund Jag och pojkvännen är totalt förälskade i denna ras. Då det rör sig om vår första hund borde vi kanske välja en "enklare", men hur jag...
2
Svar
26
· Visningar
12 056
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Tänkt exempel: Ponera att en person som du känner ringer dig och är helt desperat... Personen har en hund som måste antingen avlivas...
2
Svar
22
· Visningar
1 579
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund jag tänkte köpa mig en chihuahua-hane. använda den i avel för den som vill. men vad är det för sort som är mest attraktiv på...
Svar
17
· Visningar
2 395
Senast: Niangi
·
Övr. Hund Gahh, blir tokig på min hurttasele till Ganti. Den funkar inte alls bra till de jag har den till. Jag vill ha en kombisele som kan...
Svar
9
· Visningar
2 957
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Jag brukar träna lite lydnad med min gosse på 6 månader. Just nu är det mycket fritt följ. Han sätter sig superbra vid min sida vid...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: Priscilla
·
H
Övr. Hund Jag har nu haft Mira i 10 dagar. Jag vet att det inte är särskilt länge och att hon antagligen inte är sig själv ännu. Men, hur lång tid...
2
Svar
25
· Visningar
2 548
Senast: Hannahbal
·
Övr. Hund vad kan man köpa saker till en chihuahua blandning ??? koppel och sele och massa annat.. ha kollat hööks men dom ha inte så mycket ...
Svar
13
· Visningar
1 774
Senast: zazza girl
·
D
Övr. Hund Detta kan man skratta åt men samtidigt vet jag inte vad jag ska göra åt det. Jag har en springer hane på 2 år och en katt på 3 år som...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Dandyridge
·
Övr. Hund Igar tog vi bort mammas BC... Han var fysiskt frisk, men om nagon kanske kommer ihag det jag tidigare har skrivit om honom sa var han...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: falukorw
·
G
Övr. Hund Jag vet inte vad det är med min BC. Hon är rädd för nästan allt. Vi bor ganska centralt så det är mycket ljud och folk utanför. Hon blir...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 584
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Har dessa 4 själv, men inga med någon form av höftledsfel på att jämföra med, men kanske kan de vara av intresse att kika på ändå, för...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka