Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Tänkte presentera bukes nya tillskott! Lilla Azza:love: Efter en lång resa till och från Malmö är hon nu hemma hos oss. En liten...
2
Svar
27
· Visningar
2 104
Senast: Fairytale
·
K
Övr. Hund Först ett par bilder på Pluffen bara, hittade hans gamla stallfilt.
Svar
2
· Visningar
630
Senast: Kamikazepiloten
·
Övr. Hund Ni med taxar: Släng in era bilder! Å skriv vad de heter och användning. Även lite personlighet och trix. Douglas. 2 år. Dvägtax...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 477
Senast: simpan
·
Övr. Hund Fick hit en av mina valpar som nu är 4 månader för trimning. Och på magen har hon massa små varbölder, väldigt små. Ungefär i storlek...
Svar
8
· Visningar
3 615
Senast: falukorw
·
T
Övr. Hund Jag är ju i hundköpstankar och har då en annons på blocket att ja vill köpa hund och nu kommer de svåra, va vill ja ha och va vill ja...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: boccia
·
Övr. Hund ......har läst trådar om valpar som biter och drar och sliter och har sig, måste nu göra en tråd om lättlärd valp :angel: Fast det är...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Ja,så var min tik när jag fick henne för ca 3 år sen! Men har sakta byggt upp muskler och kondis,och har i dagsläget en vältrimmad...
Svar
4
· Visningar
861
Övr. Hund Hjälp mig med ett namn, gärna något namn som man kan koppla ihop med hästar. Dubbel G ska det vara för enkelhetens skull! ;) Har...
Svar
12
· Visningar
939
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund på fredag bär det av och åka och kolla på en liten vovve , en blandras mellan jack russel och chihuahua, en hane på 2 år .. vad ska...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: liljekonvall
·
N
Övr. Hund :devil: min sötnos har börjat fått jäääätte mycket skav på halsen av hennes stypkoppel. även fast vi bara har det på när hon är ute...
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: nathalieuhlan
·
L
Övr. Hund jag å min kille ha skaffat en omplaseringshund av djurskyddet i veckan ! hon är en tik på 11 månader och är kastrerad, hon är av...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Jag är så lycklig, om cirka två veckor ska jag hämta hem en bassetvalp! De är ju så söta & charmiga! :banana:
Svar
11
· Visningar
1 374
Senast: jassica
·
Övr. Hund Vi har lite löst funderat på det här med dagmatte/husse. Till hösten har vi kommit fram till att det nog kan bli lite tråkigt för vår...
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: Haukur
·
S
Övr. Hund Idag rensade jag Wiltons öron från hår. Såg att jag varit lite slarvig sista tiden och det kom med mycket smuts och mycket hår (skäms...
Svar
9
· Visningar
1 756
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Kom hem från en underbar vecka i Italien. Men under en vistelse där hittade jag en djuraffär på en bakgata där man hade blandannat dom...
Svar
16
· Visningar
1 395
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund 1 blir bra och 2 blir dåligt Varför kan aldrig allt funka bra, eller i alla fall hyffsat :( Uno är helt rumsren och det är jag...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Ainon
·
N
Övr. Hund Jag funderar på köpa en schäfervalp. Båda föräldrarna är mentaltestade. men jag kan inte tyda dom. Är det någon som vill vara snäll och...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 803
Senast: Next
·
Övr. Hund Om ni är ute med er hund på promenad i koppel och möter en annan kopplad hund som har flexikoppel och vars ägare vägrar att korta in sin...
2
Svar
22
· Visningar
1 983
Senast: Spirit
·
L
Övr. Hund Fyy.. Jag var med om något väldigt obehagligt i helgen! I fredags tog jag, husse och min lilla hund (Dvärgschnauzer) båten till en...
2
Svar
23
· Visningar
1 912
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Hur ska man göra för att en valp ska lära sig vad den heter?
Svar
12
· Visningar
1 063
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka