Nu är Azza här!

Sv: Nu är Azza här!

Precis som du beskriver faktiskt, förutom att han bara har varit här den i lördags. :laugh:

Men katterna vi har är han fortfarande lite halvrädd för. Han jagar dom och gömmer sig för dom ungefär varannan gång. :D

Är också lite förvånad över hur pass "rumsren" han är redan. Med förra hunden var det många fler olyckor.

Ja vi har okså katt och den är lite hemsk. Hon går fram till den men är gärna lite hårdhänt och jagar den om hon får chansen, skäller lite på den och skuttar omkring som om den vore 2 m hög och behårad med taggar!:grin:

Lite otippat faktiskt. :D

Hur har det gått för er de första dagarna med valparna?

Vi har ju haft Freddy (Aron) här sedan i fredags. Allting flyter på fint och han börjar känna sig hemma i vår flock.

Det är mycket bus och lek tillsammans med den äldre hunden och även med sig själv när den äldre hunden inte vill mer.

Han är väldigt framåt, glad och social men håller sig till oss när vi är ute.

Jag skulle kunna prata på om honom hela dagen men jag stoppar här :D

Hur går det för era bebisars öron då? Här står ett rakt upp men det andra ligger:love: ser för söt ut!

Glömde ju säga att Azza bara är SÅ söt! :love:

Min lilles öron hänger än så länge... Men dom reser sig väl så småningom.

Förlåt för trådkapningen, men jag tycker det hade varit kul att följas åt. :)

Freddy/Aron är också jättefin. :love: Såg honom i torsdags när vi tittade på valparna första gången.

Här kommer två bilder på Azzas öron!

lillan.jpg

DSC01596.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Senast: MML
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 720
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 985
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka