Andreas Helgstrand tävlar igen efter avstängning

Den danska dressyrryttaren och tränaren Andreas Helgstrand gör comeback på tävlingsbanan. Tillsammans med Jovian gör han en nationell tävling.
Jösses!
Jag läser kommentarer på fb om detta och kan inte begripa hur alla verkar tappa all sans och balans?

Jag tycker inte att AH hör hemma i tävlingssammanhang, men är det rimligt att människor uttrycker sig som de gör?

Den typ av "retorik" är bara hat och det känns riktigt obehagligt faktiskt.

Eller är det bara jag?

Jösses!
Jag läser kommentarer på fb om detta och kan inte begripa hur alla verkar tappa all sans och balans?

Jag tycker inte att AH hör hemma i tävlingssammanhang, men är det rimligt att människor uttrycker sig som de gör?

Den typ av "retorik" är bara hat och det känns riktigt obehagligt faktiskt.

Eller är det bara jag?
Nope inte bara du...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I början av 2025 får danske Andreas Helgstrand tävla igen. Det innebär att danskens topphäst Jovian har lämnat svenske Patrik Kittel.
2 3
Svar
41
· Visningar
4 104
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För drygt ett år sedan blev OS-medaljören Andreas Helgstrand avstängd från tävlingar efter att en dansk dokumentär avslöjat...
Svar
0
· Visningar
49
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det var danske Andreas Helgstrand som hördes på den uppmärksammade videon där regerande världsmästaren i lag, Carina Cassøe Krüth...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 877
Senast: Amanda_F
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Andreas Helgstrands misshandel av sina hästar uppmärksammades i dokumentären ”Operation X”. Det ledde bland annat till att han blev...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka