Huggormsmöte..

Sv: Huggormsmöte..

Vila vätska o ev ormserum, står mer om detta i SVSs normgrupps artikel som jag länkade till i förra ormbettstråden.
PL

Sv: Huggormsmöte..

Ja, det var inte kul! Det är tredje ormen jag träffar på på de senaste 2 veckorna. Dom andra två var bara snokar men det är inte kul när man nästan trampar på dom :crazy: Intressant läsning om tabletterna. Om dom bara dövar smärtan kanske det inte är någon idé att ge, det finns ju en poäng i att hunden har lite ont då tar den det lugnare så det inte sprider sig så fort.
Är det någon som vet hur många hundar/år som dör pga ormbett?

Liknande trådar

A
Hundhälsa Ja, för några veckor sen var jag ute med min hund i skogen han gick lös eftersom att han hade hemsk diarré och fick springa in och ut in...
Svar
3
· Visningar
1 383
Senast: vallhund
·
Hundhälsa En Malinois hane 4,5 år gammal, alltid varit frisk och sund innan dessa symptom. 1. flyttade hem till mig i april. magrade av och...
Svar
11
· Visningar
4 247
Senast: Berin
·
Övr. Hund Åh vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva starta en sådan här tråd, speciellt inte redan. I lördags hämtade vi hem en...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
32 232
Senast: yennork
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 459
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka