Bortsprungen hund

Sv: Bortsprungen hund

Jo det kunde verkligen gått riktigt illa!
Bara någon vecka efter att han kommit hem syntes det varg precis där han rört sig, så hade inte bilar, kyla och brist på mat tagit honom så hade definitivt den gjort det tids nog...

Jag har en dröm om att spåra hund med honom, jag kom ju i kontakt med en kvinna i sthlm som gör detta med sina, just för att leta efter bortsprugna hundar, och det finns ingen här uppe som gör något liknande, och om jag någon gång kunde hjälpa någon att få ett spår efter sin bortsprugna hund som hjälper den till att komma hem hade varit underbart. Detta är det gräsligaste jag någonsin varit med om, det var en levande mardröm och jag får kalla kårar när jag tänker på det.

Åh,vad roligt att han mår bra och trivs så fint!
Han ser så söt och glad ut på bilderna! Liten gulleplutt!
Mvh,H

Åhhh så skönt att han är hemma.. jag har inte vågat öppna tråden varje dag då jag blivit så upprörd över att lille hunden varit försvunnen, men nu när jag läste afghantråden tittade jag här igen med förhoppningen att det gått bra.. och det hade det :love:

Det vore kul med ännu en uppdatering om den lille sötnosen :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 383
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 731
Senast: Milosari
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 145
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Retrievertråden
  • Senast tagna bilden XVI