Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min underbara, älskade valp.
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Upptäckte nåt konstigt på atlas idag. I ljumsken och upp efter magen har han några konstiga bett/utslag.. Först tänkte jag ringorm...
Svar
11
· Visningar
4 493
Senast: liljekonvall
·
H
Övr. Hund Är det någon som ger sin hund det? Fördelar? Nackdelar? Finns det många olika märken? Är fodret mera smakrikt "gott" för hunden än...
Svar
10
· Visningar
2 648
Senast: jupiter-judex
·
Övr. Hund Har lite funderingar kring att skaffa hund, men är dock fortfarande osäker. Mycket just att jag är höggravid, men jag tror att jag...
2
Svar
36
· Visningar
2 510
Övr. Hund I natt dog min mormors lilla chihuahua:cry: Mormor och han var här igår hela dagen och han var precis som vanligt, men värmen gjorde...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Philosophia
·
L
Övr. Hund Vad tycker ni om Kaspers jakt/smygteknik? Skulle han kunna överleva i naturen? :D Travar tyst, snabbt och effektivt mot bytet...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Lilahnee
·
T
Övr. Hund Är det någon som har ERFARENHET eller kunskapen om Mastiffen?? Har nämnligen blivit erbjuden en 1 årig tik som måste bort pgr av...
2
Svar
24
· Visningar
5 965
Senast: mallotten
·
Övr. Hund ..hur är det med lök i köttbullar, falukorv och leverpastej som man köper i affären. Vill ha lite extra gott godis och undrar om det är...
2
Svar
32
· Visningar
6 103
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Trådarna om henne har varit många, bilder och små berättelser (de sistnämnda flest i vinthundstråden) likaså. NU ÄR HON HÄR...
2
Svar
21
· Visningar
1 810
Övr. Hund Hejsan! Som många säkert vet så är det första gången för mig med valpar. Min tik är planerad den 26 juni. Jag har en hel bunte med...
Svar
3
· Visningar
3 234
Senast: Casper
·
A
Övr. Hund Är det någon som vet när utställningen är i högbo bruk??
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Ammon
·
S
Övr. Hund Fel forum - varför kan man inte radera sin tråd?
2 3
Svar
43
· Visningar
3 184
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag börjar misstänka, även om jag inte vill se det, att Arne har ont i benen. Han har ju överrörliga leder, vilket framförallt syns på...
Svar
7
· Visningar
1 859
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Var och badade med portisen ikväll. Han älskar att simma, plaska och leka vid stranden.
Svar
3
· Visningar
651
Senast: Mysgrisen
·
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Salinero
·
M
Övr. Hund vilka regler gäller? tex hur ofta får man ta valpar på en och samma tik? per år? ska dom vila 1år? hur många kullar mann får ta på en...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: boccia
·
Övr. Hund Hej. Är det någon här som har dagmatte åt sin hund? Får dagmatten nån ersättning från dej som tack för hjälpen eller är det dagmatte...
Svar
15
· Visningar
947
Senast: Apollo
·
K
Övr. Hund Liten fråga bara; varför skulle man inte kunna avla på en hund med överbett ? Ser att en del säljer hundar med överbett till reducerat...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Två dagar har gått sedan Gizmos och våran gamla vän passerat regnbågsbron. Och Gizmo är som förbytt. Förut var han hunden som gärna...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: R8n
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka