Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Söker efter en stor hundaffär med stort utbud mellan Kungsbacka och Helsingborg! Ska åka den sträckan snart och vill veta om det...
Svar
2
· Visningar
1 292
Senast: Terja
·
Övr. Hund .....Dino vill egentligen inte äta alls , men eftersom han är valp så måste han ju ha i sig mat, så jag blandar i burkmat för att få...
Svar
13
· Visningar
2 208
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Nu har den unge testats på den radiostyrda björnen och jag är så jäkla nöjd över hur han agerade :D Precis när han först fick syn och...
2
Svar
35
· Visningar
2 700
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vår ena schnauzer, Ami har gått här och bäddat och förberett för sina kommande valpar. Allt har sett normalt ut - fram till i...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: ancan
·
U
Övr. Hund min hund ska ha en tratt på sej i 10 dagar nu och han är helt galen på den, försöker få av den hela tiden och är allmänt orolig...
Svar
6
· Visningar
1 485
Senast: Glimfeather
·
T
Övr. Hund Vill ha era bästa tips för att få super pälskondition. Min båda hundar fäller just nu så därför vill jag höra alla bra tips för att...
Svar
18
· Visningar
1 083
Senast: Trolltyg
·
Övr. Hund Jag undrar om någon kan tipsa om kennlar som föder upp schäfer till bruks? Camilla
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Luff
·
M
Övr. Hund Förra veckan (26-30 maj) hölls en storskaleövning med ett helt svenskt sök- och räddningsteam bestående av totalt 80 personer varav 12...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Javan
·
Övr. Hund ...sitter här med krossat hjärta. Vår älskade dvärgschnauzer, 12½ år gammal somnade in i mitt knä i kväll. Hans gamla skador hann...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: soma
·
G
Övr. Hund Okej, jag är säkert seg som vanligt och visar sånt som alla redan vet. Men har ni sett denna? :laugh: Jag blev iaf helt fånigt glad av...
2
Svar
21
· Visningar
1 659
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Rådi får mer och mer färsk mat, antingen färdigblandad, i stil med BRAVO eller kycklingvingar/skrov/lår, grönsaker, ägg, fisk osv...
Svar
12
· Visningar
3 575
Senast: Sol
·
G
Övr. Hund Exakt hur fungerar en nossele? Vilka är fördelarna och nackdelarna? Jag har letat på internet men hittar inte så värst mycket. Länka...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 189
Senast: Linnzan
·
Övr. Hund ....får era valpar äta så mycket dom vill vid varje måltid eller portionerar ni maten till dom? Vet att det finns många som har...
Svar
19
· Visningar
2 425
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund .. på tal om bilar och sommarvärmen..:cry: Hund kokade ihjäl i het bil
2
Svar
25
· Visningar
2 330
Senast: JumpForMyLove
·
S
Övr. Hund var ute på kvällspromenad med min gamla hund, på min gård har några en grillfest och en j***a idiotbrud stoppar i min hund 70%choklad...
2
Svar
27
· Visningar
2 266
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Har en hund med mkt päls, han har ett flertal gånger fått nån sorts värmeeksen. Var hos vet nu i veckan senast, på bara 3 dagar hade det...
Svar
5
· Visningar
2 682
Senast: taccotad
·
Övr. Hund Min schäferhane har nu fällt sen i mitten på april och det är inte lite heller! Fattar inte att det kan finnas päls kvar på den...
Svar
14
· Visningar
3 207
Senast: sandrabjelkelov
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb_show_id816027_page0.html Min rotis 2 o mammas labrador kille på 3,5 m¨ån:bump...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund Vi firar, vi firar :bump: :banana: :love: Världens finaste whippettant blir tonåring idag, jag har firat henne hela dagen :D Hon fick...
Svar
9
· Visningar
976
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Jag undrar lite över Amstaff de finns ju engelsk och amerikansk, vad är de för skillnad på dom. Och vad skulle hända om man hadde en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
27 424
Senast: staffeanneli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka