Lite frågor om Amstaff

Sv: Lite frågor om Amstaff

För att ja har ej nytta av den informationen. Ville ha svar på de frågor ja skrev.

Även om du inte har någon nytta av informationen så är det väldigt nyttig information för andra som läser tråden.

Tycker själv att det är intressant med diskustioner om dessa raser, så länge dom inte går åt styr.

Sv: Lite frågor om Amstaff

Om du vill veta mer om dessa raser från både vanliga hundägare och uppfödare, föreslår jag att du går in på forumet Staffar.se Där finns mycket matnyttigt för alla slags staffemänniskor.
/Anneli med 5 staffordshire bullterriers

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 274
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 294
Senast: Hermelin
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 243
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Kanske konstig fråga att ställa men har aldrig varit med om detta och undrar om det är normalt... Har en hane på 6 år som kastrerades...
Svar
9
· Visningar
1 964
Senast: Vipp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka