”Hund” 2005-2010

squarepants

Trådstartare
Loggade in efter många år borta och insåg dels att jag var som mest aktiv här för 15-20 år sedan och dels att jag faktiskt har kontakt med flera från den tiden.
Två av er kan jag med glädje kalla mina absolut bästa vänner i livet fortfarande!

Hur är det med alla som var här på den tiden?

Själv hade blandras (Zipper), fick en flat (Limbo) som dog efter något år, köpte en ny flat 2010 och har nu två jaktlabbar och en jaktcocker (f -13).

Loggade in efter många år borta och insåg dels att jag var som mest aktiv här för 15-20 år sedan och dels att jag faktiskt har kontakt med flera från den tiden.
Två av er kan jag med glädje kalla mina absolut bästa vänner i livet fortfarande!

Hur är det med alla som var här på den tiden?

Själv hade blandras (Zipper), fick en flat (Limbo) som dog efter något år, köpte en ny flat 2010 och har nu två jaktlabbar och en jaktcocker (f -13).
Jag tror det är betydligt fler som varit här tio-femton år eller mer än det är nya användare. :D
Välkommen tillbaka!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 048
Senast: MML
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 595
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 172
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 086
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka