Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min och pojkvännens hund Zita.
Svar
0
· Visningar
121
Senast: MinIan
·
W
Övr. Hund Någon som har tips på badplatser i Stockholm där hundar är välkomna? Nu när sommarvärmen verkar vara här "på riktigt" skulle det vara...
Svar
6
· Visningar
4 026
Senast: Wicked
·
K
Övr. Hund Idag var jag med Simba hos veterinären. När jag satt och väntade på att direktregleringen skulle bli klar så höll jag på att smälla av...
2
Svar
20
· Visningar
5 417
Övr. Hund Min lilla plutt har fått diagnosen kronisk bronkit :cry: och nu ska han än en gång gå på kortison. Vet meddelade att han kommer behöver...
Svar
8
· Visningar
3 817
Senast: Bewildered
·
H
Övr. Hund Lika så värmen. Hur GÖR man om man tex hittar en hund instängd i en varm bil.? Som verkar påverkad av värmen..... Det är typ min mardröm:(
Svar
9
· Visningar
889
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Brukar det gå att efteranmäla sig till utställningar?
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Gnist
·
Övr. Hund ska man använda till ett spår på c:a 200m? Har märkt att jag nog blodar för mkt, för han tycker nog det är för lätt och då blir han...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: peace
·
Övr. Hund Alla mina spetsar har relativt långdragna fällningsperioder, utom 1... Doldisen för forumet, Micko fäller ur allt på två dagar :eek...
Svar
13
· Visningar
1 114
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Både jag och Devin vill ha tips på mer roliga sätt att aktivera honom på. Tänkte köpa sk dog smart brickor länge fram när han blir...
Svar
2
· Visningar
860
·
P
Övr. Hund Det här kanske är en dum fråga, men jag ställer den ändå. Kan hundar få värmeslag? Och i såna fall, vad gör man åt det? Vad ska man...
Svar
9
· Visningar
1 266
Senast: FrontLine_
·
H
Övr. Hund Min syster har en liten rottis kille på 4 månader som sätter sig ner på andra hundar, han backar in rumpan på dem och sätter sig, det...
Svar
16
· Visningar
1 815
Senast: Wicked
·
Övr. Hund Någon som håller på med det? Tänkte ev. börja träna det med min hund som för tillfället verkar less på "vanlig" lydnadsträning (se...
Svar
10
· Visningar
1 471
·
Övr. Hund Någon kanske kommer ihåg hur min hund fick en close-contact-upplevelse med en strömförande hare förra sommaren? :D Han blev iaf...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Tambourine
·
Övr. Hund Jag har på sista tiden blivit väldigt sugen på att skaffa hund någon gång, och tänker nog göra det när jag flyttar hemifrån. Nu undrar...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund Weeeeii, tävlade med båda hundarna igår, var en väldigt väldigt nöjd och glad jag som åkte hem sent på kvällen! Midas tog sitt andra...
2
Svar
21
· Visningar
1 594
Senast: Basilika
·
Övr. Hund Snubblade över den här sidan gällande tävlingen om världens fulaste hund. Men en del undrar jag om det är värt att hålla dem vid liv...
2
Svar
20
· Visningar
2 171
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Hur är dessa hundar? Var hem till en familj igår och hämtade blommor och de hade en storpudel och två goldens. Pudeln var av vissa...
Svar
3
· Visningar
1 366
Senast: R8n
·
H
Övr. Hund Ja, nu ligger min egna hund bredvid mig i sängen och sover!! Jag trodde aldrig den här dagen skulle komma! Men efter många års...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Imnir
·
Övr. Hund Var hittade ni era utställningstält till hyfsat pris.:confused: Ska på en del utställningar nu i sommar/höst och vill gärna ha ett...
Svar
19
· Visningar
10 573
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Jag läste i stallhundstråden att de inte har jakt i sig. Var två eller tre personer som hade dom som stallhundar och med sig ut när de...
Svar
7
· Visningar
1 368
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka