Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var sover era hundar? De som inte sover i sängen! Kerstin har bitit sönder två soffor åt oss och därför får hundarna inte sova i de...
Svar
7
· Visningar
2 697
Senast: Priscilla
·
T
Övr. Hund Han har bra tillvägagångssätt tycker jag vad tycker ni?
8 9 10
Svar
189
· Visningar
12 443
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Min valp har gått och hittat på något otyg. Han har nu ett brott på svansen som inte var där förut. (Besiktningspapper finns sedan jag...
Svar
14
· Visningar
2 857
Senast: j_m_b
·
A
Övr. Hund Är lite orolig, min hund har som två miniknölar på huvudet, skulle kunna vara något insektsbett.. Brukar hundar reagera så på sådant?
Svar
2
· Visningar
2 634
Senast: Alpin87
·
L
Övr. Hund Jag har röntgat min vovve nyligen. Totalt, med bilder på armbågar och höfter och med kostnaden för att granska bilderna, gick det på...
2
Svar
23
· Visningar
24 738
Senast: Sablar22
·
G
Övr. Hund Pappa köpte en engelsk bulldog i vintras. En tik, 6 år gammal. Jättemysig hund, men har lite "olater" för sig. Förra ägarna verkar inte...
Svar
2
· Visningar
640
Senast: Getaway_hon
·
L
Övr. Hund Jag undrar om det är någon som vet om man kan göra en undersökning av sin korsnings hund för att veta garanterat vilka raser det är...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: starcastle
·
F
Övr. Hund Hej! Jag har fått lov att börja ställa ut min kusins lite mer än 1åriga golden retriver. Problemet är bara att jag inte har den minsta...
Svar
16
· Visningar
1 611
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag och min 3-åriga goldentik Smulan var på träningstävling i agility 24/5, hon var super duktig och vi kom trea
Svar
5
· Visningar
799
Senast: ElAmir
·
Övr. Hund Det känns som om det var i förrgår jag skrev på buke att tiken är parad... Det känns som om det var igår som jag skrev att hon valpade...
Svar
17
· Visningar
1 131
Senast: JumpForMyLove
·
L
Övr. Hund För lite mer än två veckor sedan så skaffade jag mig en goldentik på 7 månader och jag köpte henne ifrån uppfödaren. Hos henne så hade...
Svar
18
· Visningar
1 596
Senast: lie
·
K
Övr. Hund Kastrerade mina hundar 2 dagar sen, och dom försöker slicka "det ihopsydda såret" (eller vad man nu ska kalla det) hela tiden. jag har...
Svar
13
· Visningar
11 266
Senast: Kirre
·
P
Övr. Hund Måste slå ett slag för denna relativt okända hundras! En bättre gårds och familjehund kan jag inte tänka mig! Har två stycken hemma och...
Svar
8
· Visningar
1 496
Senast: Svalan
·
P
Övr. Hund Vid 20.30 idag lyckades min hundvalp (13 veckor) få tag på ben av något slag och tuggade i sig detta. Han har sedan dess varit väldigt...
2
Svar
22
· Visningar
1 892
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur gör man det på bästa sätt? Har ingen kombi i nuläget och vill att hunden ska åka så säkert som möjligt. (har ej fått vovven ännu)...
Svar
17
· Visningar
5 176
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag är lite kluven. Min kompis jobbar som au-pair i den familjen. När jag kom dit verkade alla vara hur schyssta som helst, men sedan...
2
Svar
27
· Visningar
2 880
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Jag har mycket dålig koll på detta med utställning och har tidigare inte varit ett dugg intresserad. Nu har jag satt fart för att...
Svar
18
· Visningar
2 527
Senast: DuploBit
·
J
Övr. Hund Idag var jag och tittade på en valp och föll som en fura för denna lilla bedårande dam på snart 4 mån :) En briardtik, svart och...
2
Svar
21
· Visningar
2 238
Senast: JumpForMyLove
·
S
Övr. Hund Nu när jag tog bort min gamla hund så är man ju självklart sugen på en ny sötnos, men de finns ju hur mkt som helst i rasväg, och ja...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 361
Senast: Juzzzen
·
Övr. Hund Hur ska man göra med en hund som är väldigt osäker och morrar åt mötande människor? jag har inte hunden själv. är en jag känner som...
Svar
19
· Visningar
3 262
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka