Blivit med hund!

Sv: Blivit med hund!

Helt OK! Då förstår jag lite bättre och kullen ser trevlig och intressant ut så visst finns kapaciteten där. Jag blev bara så :crazy: när jag såg första inlägget som mest lät som "Hoppsan, råkade köpa en söt valp som jag tänkte avla på när jag lika är hemma med småbarn". Du får förlåta om det lät helt nedtryckande....

Det är just kontaktbiten och arbetsglädjen som är så härlig med briarder, dom ÄR där. Kan förresten tipsa om att åka och kika på världsutställningen i början av juli, du som bor "i närheten", om jag inte minns fel så är det 100-150 briarder anmälda! Vore så skoj att se, men jag har lite långt och kommer då vara väääldigt gravid så.... Dessutom har briardklubben lite aktiviteter i anslutning.

Ha det gott! /Moraltanten ;)

Sv: Blivit med hund!

Uppfödaren skulle dit som jag förstod så planen blir nog att rymma dit ;) Och ja avla lär nog dröja ett tag så lär inte gå hemma med småbarn då utan vara i färd med egna företaget haha :D Men som sagt, det återstår att se :)

I morrn ska vi köpa hundbur dock :crazy: damen blir åksjuk när hon far runt där bak.. plockat slemspyor med händerna nyss.. URK :eek:

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 474
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Vår lilla familj vill skaffa hund och nu har jag fått upp ögonen för Kromfohrländer. Jag skulle gärna vilja höra från er som känner till...
Svar
17
· Visningar
4 055
Senast: Asko
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 280
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 402
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka