Hejsan alla!
Jag visste inte riktigt vart jag skulle skriva detta men eftersom det handlade om Fixa och så så tänker jag att jag berättar det här.
Jag vill varna alla för att skriva om era veterinärerbesök ocså på Internet..
För efter jag hade skrivit denna tråd och berättat om mig och Fixa så ville inte veterinärerna på Hässleholm djursjukhus prata med mig längre.
Vi hade bokat en telefontid som ni kanske kan läsa längre upp men istället valde dom att mejla mig.
Där skriver dom att dom inte gillar att jag pratat om dom på Internet och gett en felaktig beskrivning utav vad som hänt och dom tyckte därför jag ska gå till en annan veterinär.
Visste inte att dom fick ta saker man skriver på ett diskussion forum i iakttagelse och sen inte vilja hjälpa ens hund.
Ja jag hade iallafall aldrig tänkt på att det kunde gå så och som det nu blev så avlivade jag Fixa och det sista veterinären gjorde var att skriva ett brev till försäkringsbolaget som gjorde att jag fick ut livs ersättningen.
Det är jag evigt tacksam för då jag inte kunnat köpa Vilja annars.
Men tänker aldrig gå ditt igen! Fy för att lova telefontid och sen vägra prata utan istället skicka mejl. Speciellt i en sån situation där man är helt utlämnad.
Helt groteskt, så vidrigt gjort av dem. Tyvärr har man ju insett att vissa ställen ska man undvika...
Jag instämmer med @Mia_R, ge dem dåligt betyg på recensionsidor. Trustpilot är bra, där kan företaget inte ta bort något.