Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Mammas hund klabrador hane. Han åkte in i mondags med diare o kräkningar. Nu fick dom besked att tarmen har staanat. ¨Någon som vet...
Svar
17
· Visningar
1 573
Övr. Hund Nu tar vi och bortser ifrån temprament, användningsområda, sjukdomar osv. Vilken (till endast utseendet) ras skulle ni vilja ha /...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
23 615
Övr. Hund Tigus sprayen har försvunnet från marknaden. Har alltid använt det och det har hjälpt kanonbra mot fästingar , men nu är det...
Svar
2
· Visningar
1 645
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Idag fyller min lille grisolle Ett helt år! Tiden går så himla fort och snart har man inga ursäkter som t ex "Ja men han är ju...
2
Svar
33
· Visningar
2 740
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund När man inte tänker när man skaffar en valp... ( Annons jag hittat på nätet). "500:- Stor hane som precis fylt...
Svar
10
· Visningar
1 296
Övr. Hund Har en bekant som skaffade sig en husky tik för ca 3 månader sedan. Tiken är nu 8mån & hon kissar & bajsar inne när man är hemma med...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: Ainon
·
K
Övr. Hund Jag är genuint ointresserad av fotboll. Annat kan man säga om min man, och hunden följer ju med på vadhelst husse och/eller matte hittar...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: kpist
·
D
Övr. Hund På torsdag ska jag till Halmstad och undrar ifall någon kan rekommendera någon bra hundshop på vägen ner. Åker från Eskilstuna via...
Svar
4
· Visningar
1 259
Senast: Haukur
·
L
Övr. Hund Har nu en period haft problem med en kliande hund.Har ni några kloka ideer om detta? Såhär är det: Hunden är en omplacering som jag...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: liljekonvall
·
T
Övr. Hund Jaa, nu är det så att min jack russel tik är beräknad att föda valpar på söndag (1 juni) Jag håller på och läser massa sidor på...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Jag saknar min jycke så mycket.. Snälla övertala mig om att inte skaffa hund nu! Vi har en mycket bättre inkomst än förr så det...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: doglover
·
Övr. Hund Min lille papillon fläkte sin klo i torsdags kväll. Ringde runt överallt o fanns inga tider. Fick tid idag 14.40. När jag hämtade...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: xDollyx
·
Övr. Hund hur är det egentligen? jag har för mig att kravet är att de skall vaccineras var tredje år om de skall ställas, tävla osv. man...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Ja, så kom vi då oss äntligen för att hägna in hela gården, så är det ingen risk att någon hund blir påkörd av folk som kommer i 320...
Svar
10
· Visningar
2 182
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Vilka slags burar passar i en Citroën XM? Vilken är säkrast och mest privärd? Jag behöver en dubbelbur som man kan dela av och den får...
Svar
9
· Visningar
1 122
Övr. Hund Vaktar just nu en schnauzervalp och hade glömt bort hur tjuvaktiga dom är. Dvärgvalparna snor ju i stort sett ingenting och tuggar inte...
Svar
15
· Visningar
23 077
Senast: Grana
·
N
Övr. Hund Nu har jag hört av HUUUUR många som helst att min 2 åriga tik Schäfer/malenios tik är smal, börjat gå mig lite på nerverna att hela...
Svar
11
· Visningar
1 239
Övr. Hund Bara för att jag har varit hur nöjd som helst med att atlas inte har tuggat på någonting när vi har varit borta på sistone, så fick jag...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: FrontLine_
·
T
Övr. Hund För ett tag sen sålde h**ks en så kallad kylduk som man kunde lägga på hunden för att kyla ner den om den blivit väldigt varm. Vet inte...
Svar
1
· Visningar
1 007
H
Övr. Hund Vår amstafftik är nu snart ett år och jag funderar på om vi skulle börja cykla korta turer med henne? Vad tycker ni, är det för tidigt...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka