Snyggaste hund

Sv: Snyggaste hund

är de ingen som gillar golden retriever jag älskar dom iallafall är ju naturligtvis en stolt ägare till en

:D
Jag är!

18723095.jpg

Jo, visst är de söta... valpen bara älskar sin lill-matte.. Här är en bild på valpens mamma med samma dotter.

khetty1.jpg

Så visst har hon att brås på!

Mycket vackra hundar!!:love::love:

Grandisar är tyvärr en hund som får vänta i mitt liv, dom är för stora, jag tycker inte att en sån skulle ha rätt utrymme hos mig....
Ska ha egen soffa osv. :angel:
Men någon gång så SKA det flytta in en harlequin Grandis!:bump:

MINVACKRA.jpg

Grandisar är utan tvekan en av de vackraste, ståtliga raser som finns.

Alaskan Malamute är också grymt vackra..

*lån*

Jag är ju väldigt förtjust i spetsar. Speciellt jakt och vallspetsar, men jag är också väldigt förtjust i utseendet som fauvarna har..

Atlas-1080420jpg-1.jpg

För att inte tala om hur söta de är som valpar :love:

charmie2.JPG-hsida.jpg

Åhh vilka sötnosar.

Självklart är jag också förtjust i min egen ras, iaf jag köper en hund som passar både mentalt och utseendemässigt.

nyakameran005.jpg

JAAAAAA FARAOHUND sunda OCH snygga! Haha har du aldrig träffat en farao så välkommen hem till mig på en fika, jag har tv st och till somarn bir det en puppe!! (som tråkigt nog inte kommer att stanna).
Japp en farao har mkt jakt. Skygga mot andra hundar?? Nej det stämmer inte. Vill du veta mer om rasen så får du jättegärna skriva lite med mig!

Hehe ska kanske vara med på tråden i övrigt så man inte kapar den! :p

Jag älskar smala eleganta hundar, uppöron, släthår, gärna stor (medel), svag för färgen röd och blå... gärna enfärgat.
Och sim salabim så blev det en farao.

Sen är jag sjukligt svag för mastino naepolitanon... men en sån kommer jag aldrig skaffa....

Kan tråkigt nog inte lägga in ngn bild...

Man skulle ju kunna tro att jag skulle tycka att taxar är den vackraste rasen.... men det gör jag inte..:D De är mer åt det charmiga hållet..
Det finns många raser som jag tycker är vackra.. Speciellt när man ser en välbygg individ.
Jag har en förkärlek för terrer dock....

Det här är en vacker hund...
19008618.jpg

Hon var oerhört väl byggd... Sktisnygg i mina ögon. Snabb som vinden.
Tyvärr har hon lämnat oss nu...

gud vad svårt men här är min top 5

1. fransk bulldog (tigrerade är finast)

800px-French_Bulldog_brindle_standing.jpg

2. mops

pug9.jpg

3. bostonterrier

bostonterrier.jpg

4. irländsk varghund

Dorisas1.jpg

5. tax strävhårig

Kuddodatakort055.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund I och med att jag har två hundar som är lite speciella så väcker dom uppmärksamhet överallt i princip. När puffen var helpälsad så blev...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
13 313
Senast: Exile
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka