Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackHon är ju så jävla fin
Finns inga fördelar med katt..
Måste hålla med. Har varit hundmänniska hela livet men börjar tröttna nu. Hundar är ju så beroende av en. En katt klarar sig själv så mycket mer, rätt skönt att slippa gå ut o gå i regn m.m.Finns bara fördelar med katt.
Du börjar se ljusetMåste hålla med. Har varit hundmänniska hela livet men börjar tröttna nu. Hundar är ju så beroende av en. En katt klarar sig själv så mycket mer, rätt skönt att slippa gå ut o gå i regn m.m.
Och en särskilt stilig "hund" bortom dem ser jag ❤❤Jag har två hundar. En Silkyterrier och en skitful chihuahua. Chihuahuan tycker om människor av större sort men är lite reserverad mot barn hon tycker att de är oförutsägbara.
Jättefina hundar!Jag har 3 hovawart och de väcker en del uppmärksamhet när vi väl vistas i bebyggelse. Främst min hane eftersom han är stor, långhårig och svart med tecken. Många tycker de är fina men frågar nästan alltid om det är blandras eller om tikarna är goldens.
Även på tävling får jag en del kommentarer om att mina är så trevliga, sociala, glada och arbetsvilliga. Tyvärr har de inte alltid varit det och det finns de som inte är det idag heller men det dåliga ryktet finns kvar.
Visa bifogad fil 45380
Jo. Så ser inga golden ut häromkring i alla fall. Hon är jättefin och vilken fantastiskt vacker färg!Var oftare när hon var yngre men fortfarande händer det att folk frågar vad det är för ras och snudd på inte tror mig när jag säger golden retriever. Visa bifogad fil 45391
Konstigt tycker jag, så himla otypisk tycker jag inte att hon är.
Haha jo jag har ju förstått att del är något "fel". Men tycker att ska man följa rasbeskrivningen är min mer rätt.Jo. Så ser inga golden ut häromkring i alla fall. Hon är jättefin och vilken fantastiskt vacker färg!
Min pappa säger han om min hund fortfarande sisådär 5 år senare. Och då träffas dom ändå varje vardag.Ytterligare följdfråga brukar vara "hur gammal är hon"
"HAN är 6 snart 7 år"
Och en särskilt stilig "hund" bortom dem ser jag ❤❤