Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!

Sv: Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!

min fina bäbis fyllde 1 igår, och ja visst går tiden helt galet fort! :bump: och man tycker bara om dom mer och mer varje dag!
 
Sv: Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!

Vad stor han har blivit! Det finns ju en annan uppställningsbild du brukar visa och där är han ju inte als lika manlig!
Han har växt som ogräs den 'lille' parveln:p
Menar du Denna bild eller? Där är han typ 11 månader, mer eller mindre.

Men så är det ju, att han börjar se mer 'manlig' ut för var dag som går.:p

Visar ngr till uppställnings bilder fr. igår. Svårt att få till en bra uppställningsbild, blir aldrig rätt liksom. För jag kan ställa upp rätt medans sambon inte kan fota bra, fotar jag så kan inte sambon ställa upp hunden rätt! Allt är sambos fel, hehe:angel:
Bild 1 - Han sträääcker på sig
Bild 2 - Från andra sidan

Hahaha, men guuud vad underbart kalas och hattar och tårta och allt! :rofl:Inte illa Nikkis!!!!

Grattis i efterskott till 1-åringen!!
Hehe, det var buskul faktiskt, ibland måste man ju få lattja till det, kul att det dessutom uppskattas:bow:

Grattis i efterskott!!!
Jättesöta bilder!
Tack så hemskt mycket.

min fina bäbis fyllde 1 igår, och ja visst går tiden helt galet fort! och man tycker bara om dom mer och mer varje dag!
Åh vad roligt, då får vi Grattulera din vovve också då, om än lite i efterskott. Lägg gärna ut en bild på din hund med.

Ja, jag uppskattar varje dag med min(a) hund(ar)-helt underbart.

Kul tråd!:laugh:

Grattis i efterskott:banana::bump:
Tack, tack!
 
Sv: Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!



ett år 24/5-08...
och i födelsedagspresent fick han en HD/AD-röntgen... Elaka husse och matte....

Men det kommer nått gott med det också, han hamnar på beagleklubbens hanhundslista tack vare detta, så han anar inte vad kul han kommer få. hehe :rofl:
 
Sv: Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!

Men det kommer nått gott med det också, han hamnar på beagleklubbens hanhundslista tack vare detta, så han anar inte vad kul han kommer få. hehe :rofl:

Bara en fråga har dom inga högre krav än så dom som väljer hane till sina tikar?
Tragiskt i såna fall...
 
Sv: Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!

Haha vilken sööööta bilder:p.. Grattis till Nero i efterskott:bump::banana::bump::banana:
 
Sv: Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!

IMG_6917.jpg


:rofl::rofl: Dagens garv!

Grattis Nero förresten:D
 
Sv: Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!

Bara en fråga har dom inga högre krav än så dom som väljer hane till sina tikar?
Tragiskt i såna fall...



haha, ja självklart! förlåt min dåliga formulering.

*ej äldre än 10 år
*Höftledsröntgad
*Hanhundens båda föräldrar ska vara jaktprovsmeriterade med sämst en 2a på drevprov
*hanhunden ska ha sämst en 2a på drevprov (hare, rådjur el. räv)
*Hanhunden ska ha tagit 1.pris på utställning(officiell klass)
*Får inte ha mer än en anmärkning på mentaliteten
*Får inta ha mer än en kodning av orent eller hoande skall på drevprov.
*Får inte ha mer än en kodning av drevliknande väckskall på drevprov

och sen så är det några kriterier om ett max antal kullar utan jaktprovsmeriterade avkommor och så vidare.

Han kan ej bli med på hanhundslistan innan han gått jaktprov som han inte gått än, men ska göra i höst när säsongen kommer igång. Men nog ska vi försöka komma in på listan. Det är inget krav för beaglar i avel med HD/AD röntgen, men de får inte ligga på listan, men används ändå flitigt.
 
Sv: Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!

Grattis i efterskott! :)
Kanonsöta bilder!
 
Sv: Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!

Stort grattis i efterskott till Nero=). Han är en mycket stilig kille =)
 
Sv: Nero fyller 1 år Idag!! Hipp Hipp HURRA!!

*kl*

Åh vad ni alla är underbara!:love:

TACK så hemskt mycket för alla grattulationer och de fina kommentarena, det blir vi väldigt glada utav.:bow::bump:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vart har min lilla bäbis tagit vägen!? Tiden bara flyger iväg, känns som om det var igår vi fick hem honom och att han fortfarande fick...
2
Svar
23
· Visningar
1 956
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp