Hotell/Boende tidig incheckning Stockholm

Halcyon

Trådstartare
I sommar kommer jag behöva boende av nått slag i Stockholm. Men pga troligtvis behöver va tidig på festival eller iallafall deras dörrar öppnar kl 15. Behöver få tag i hotell med tidig incheckning eller annat form av boende.

Har gått bet än så länge, så behöver tips. Någon sitter på något bra tips helt enkelt? :D

Kravet eller ja önskemål ska va nära Stockholm central eller Stockholm Stadion.

Motel L i Hammarby sjöstad är mitt favorithotell i Stockholm, väldigt trevlig personal. Vi har fått checka in tidigare där. Fråga dom om det går att lösa :).

Väldigt prisvärt hotell, bra frukost, goda barmackor och nära till allt det roliga. Tvärbanan 1 hållplats till Gullmarsplan, eller knata till fots/med sparkcykel till söder. Smidigt med större Ica i samma byggnad också.

Liknande trådar

Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
294
Senast: Entourage
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 475
Senast: Lingon
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: MissFideli
·
Äldre Jag börjar få nog på riktigt nu.. Har bott i Sthlm på Södermalm från jag va 0-20 år ungefär och därefter flyttat runt en hel del... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
18 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka