Kattras som rävar inte tar?

Lite uppdatering men minst två nära grannkatter har nu också dödats av rovdjur varav iaf en av räv. En av katterna var ung, bara lite drygt ett halvår medan andra var en äldre van utekatt. Så just nu känns det som att det inte kommer bli nån mer katt nånsin så länge vi bor här iaf☹️
Men jag har istället börjat med fågelmatning på hög nivå. Eftersom våra förra katter var duktiga fågelmördare🙈, försöker jag nu kompensera för det🙄

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 192
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag funderar. Bor i ett hus nära en stor väg, förvisso med 40-gräns men det är många som inte bryr sig så innekatt verkar rimligt. Det...
2
Svar
26
· Visningar
2 232
Senast: Vallmo
·
Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 600
Senast: Asko
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 397
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Klippa hund