Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Skulle någon kunna vara en ängel och lista de moment som ingår i lydnadsklasserna? Jag vet att det borde finnas på SKK eller SBK men jag...
Svar
8
· Visningar
1 060
Övr. Hund Min uppfödning kommer att få ligga på is ett bra tag framöver.... en efter en så faller mina hundar bort som potentiella avelshundar...
Svar
18
· Visningar
1 564
Senast: Zoya
·
L
Övr. Hund Hej. Nån som kan säga hur man ska välja rätt längd på ett halvstryphalsband. Halsen på våran Westie är 32cm och vi ska välja ett...
Svar
3
· Visningar
1 223
Övr. Hund Nu har ju pulvret funnits ett tag och såvitt jag vet är det väl ganska populärt. Vad är er uppfattning? Funkar det? Gör det någon...
2
Svar
20
· Visningar
5 932
Senast: jappisen
·
S
Övr. Hund Jag tänkte göra en bukefilm men hundarna häär.. Välj ut en bild som du vill ha med i filmen och sätt in den här. :) kan du inte välja...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 535
Senast: lollolisa
·
Övr. Hund Vilka ska till avesta den 14-15 juni och ställa ut sin/sina hundar? jag kommer iaf åka dit med min springer hane :)
2
Svar
21
· Visningar
2 487
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Min schäfer är på dagtid ute på våran uteplats, den har en mur runt så ingen obehörig ska ta sig in och för att hålla hunden inne. Vår...
Svar
2
· Visningar
706
Övr. Hund Valpar brukar ju hämtas vid 8-10 veckors ålder. Påverkar det valpen att hämtas några veckor senare, ca 13-14 veckor gammal?
Svar
17
· Visningar
2 877
Senast: Svalan
·
D
Övr. Hund Har en sju-månaders blandiskille som just nu är lös i magen. Det började natten till fredag då han väckte mig genom att gnälla vid...
Svar
12
· Visningar
1 484
Senast: Aliide
·
Övr. Hund I onsdags fick 5 månaders valpen äntligen komma hem efter 6 dagar på blå stjärnan där han utsatts för diverse ingrepp.. Det hela...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: t-oka
·
Övr. Hund .. är att det är lätt hänt att man råkar få stackars cyklister väldigt konfundersamma. Var ute och promenerade med hundarna för ett tag...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Óm man säljer en hund på avbetalning, och behåller alla viktiga papper (dvs står som ägare + betalar för försäkringen) går det att...
Svar
12
· Visningar
1 633
Senast: KisseNova
·
Övr. Hund I helgen var vi med i vår första agility tävling, en inofficiell hopp & agilityklass!:bump: Har bara tränat ett år knappt, så var...
Svar
14
· Visningar
1 082
Senast: Snobben
·
Övr. Hund ... när min älskade lilla Spurt gick och vann elitklassen efter nästan tre års tävlingsuppehåll:bump: Jag skäms nästan att säga det, men...
Svar
19
· Visningar
1 345
Senast: pumah
·
S
Övr. Hund Hej, jag undrar... hur stor lägenhet borde man ha för en hund? Rätt stor hund, golden retreiver kanske. Vad skulle ni säga? Tvåa...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: eldione
·
Övr. Hund Vad tycker ni om Slyngelns MH? En 1 1/2 år gammal hanhund, ska tilläggas! Here we go: 1a. Kontakt Hälsning: 4 (Tar kontakt själv el...
Svar
10
· Visningar
1 105
L
Övr. Hund Jag blir galen på alla dessa fästingar! Nu vill jag ha lite tips på vad ni använder för medel och om det fungerar. VAd har ni för...
2
Svar
39
· Visningar
2 972
Senast: Calazirya
·
T
Övr. Hund Om jag köper en skk registrerad hund och i köpeavtalet (från skk) står det att jag måste vara med på mh samt HD och knä röntgen. Vad...
Svar
12
· Visningar
1 402
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund jag har länge funderat över en sak gällande hepatit C. För en tid sedan så jobbade jag på ett äldreboende där en av vårdtagarna hade...
Svar
3
· Visningar
2 750
Senast: sommarvind
·
Övr. Hund Min lilla pappishane på 4,5 år har alltid haft lite problem med tandsten, men nu är det extremt! Ha rvart och tagit bort på klinik när...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka