Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Vill bara ge ett kul tips. Testa att åka inlines med hunden! Jag och cilas premiäråkte för ett par veckor sedan - en kort, kort tur. Men...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Nu vet jag inte om man ska säga valp, för hon är ju inte plutteliten, men hon är ju valp. Har hört både att de är okej att jogga med...
Svar
13
· Visningar
7 203
Senast: ljusslinga
·
D
Övr. Hund Jag har en chihuahuavalp som t.ex tycker mina fötter är jätteroliga att bita i, det är både smånafs och bitandes som känns. Har haft...
Svar
13
· Visningar
1 628
Senast: Jazzy
·
Övr. Hund Vår hund (någonstans, inte lätt när alla är svarta... :p) och hans syskon! Snaaart! :bump::banana:
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Eiram
·
V
Övr. Hund ...att få lægga upp lite gulle-bilder! Næmnde i en tråd tidigare i våras att pappas jæmte var parad, hær ær resultatet: :D 3 veckor...
Svar
4
· Visningar
886
Övr. Hund Vi har cyckeltränat med vår hund ett tag. Hur får man hunden till att öka till galopp. I dag sprang vi med hunden. Hon travar bara...
Svar
12
· Visningar
1 092
T
Övr. Hund Har en schäfertik på 2,5 år som jag ska gå över från burkmat och dåligt torrfoder (Icas egna foder) som hon åt hos tidigare, till något...
Svar
10
· Visningar
1 073
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund När vovvsan var valp så skulle man ju typ ignorera "dåligt" beteende och berömma det bra. Men hur länge kan man göra så? Vi har ju...
2
Svar
24
· Visningar
3 046
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Hej! Nu är det dags för oss att skaffa ny hund. En Rottweiler korsning står på listan. och den lill* kommer hem runt jul. Nu undrar...
25 26 27
Svar
538
· Visningar
42 400
Senast: escodobe
·
Övr. Hund i går va vi och hämtade denna lilla sak , han e en blandras på 2 år ... :banana::bump::banana::bump:
Svar
14
· Visningar
1 113
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Hämtade i fredageftermiddags hem vår nya lilla familjemedlem!:) Och hon är bara helt fantastisk, äter och sover och leker när hon...
Svar
8
· Visningar
848
Senast: Milene
·
Övr. Hund Pratade med en hundmänniska här om dagen och kom in på trängande hundar...denna person menade att om man började ge hunden beröm på...
Svar
8
· Visningar
851
Senast: Krasux
·
Övr. Hund I Måndags morse började min hane att kräkas, och fick diarré kort därefter. Det höll i sig hela dagen, men började lätta framåt kvällen...
2
Svar
34
· Visningar
4 307
Senast: Bebben
·
D
Övr. Hund Är det någon som testat detta foder till era hundar? Vad tyckte ni isf? Vilken av sorterna hade ni?
Svar
11
· Visningar
2 717
Senast: Apollo
·
S
Övr. Hund på mitt jobb i onsdags. Jag praktiserar på ett hunddagis för er som undrar. Det som gör mig så förbannad är att hon som äger...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 509
Senast: ShrimpMama
·
Övr. Hund Har just skafft en jättego liten valp, men undrar när man ska börja promenera med dem?? Har förstått att det beror jättemycket på ras...
Svar
15
· Visningar
2 042
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Shit vilka dagar, I Tisdags em blev Sebbe biten av en hugggorm. Jag såg aldrig när det hände, men vi var ute och gick som vanligt...
Svar
8
· Visningar
1 444
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Jag skulle behöva nå bra hund namn på j, Nån som har nå bra förslag? Vill inte ha nå vanliga svenska namn iaf:P
Svar
6
· Visningar
902
Övr. Hund Ja, de där "böckerna" som finns att köpa på SKK, kan någon förklara lite vad skillnaden är mellan dem? Har bara bläddrat lite snabbt i...
Svar
3
· Visningar
2 548
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka