Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Vi vaknade igår natt och Keo var helt dregglig på sidan av huvudet. På morgonen likadant så vi ringer veterinären. Avvaktar några timmar...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Syrsa
·
T
Övr. Hund Idag var jag och min lille valp på våran första utställning, en inofficiell i Karlstad. Var ganska nervös men lilltjejen skötte sig sååå...
Svar
12
· Visningar
1 144
Senast: tottili
·
Övr. Hund Igår kom min lilla Jack Russel tik springande med någon blå/grönt i munnen, fick stopp på henne och hon spottade snällt ut! Ett block...
Svar
7
· Visningar
1 051
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Då var det väl på tiden att lilla Freddy fick en egen tråd med lite bilder :). Vi hämtade den lilla valpen den 6 juni och allting har...
2
Svar
20
· Visningar
1 769
Senast: linafina
·
Övr. Hund Vadvill du att din hund ska kunna? Innan när jag inte hade hund så ville jag träna både det ena och det andra..Men nu så märker jag...
2
Svar
36
· Visningar
2 316
Senast: Chili
·
Övr. Hund Tänkte det var dags att visa lite bilder på en ny bukevovve :D Bilderna är på mina föräldrars lilla pojkvalp Korben Dallas (namnet...
Svar
13
· Visningar
1 690
Senast: annakg
·
Övr. Hund Tänkte det kunde vara dags att presentera mina hundar för buke, vi har varit lite i skymundan, men så satt jag och rensade nu, och...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: YorkWann
·
B
Övr. Hund Hej. Tänkte börja träna upp min hund i klass 2 i tävlingslydnad. Men vilka är momenten?:confused: Finns det någon hemsida där de...
Svar
4
· Visningar
1 930
G
Övr. Hund är det någon där ute som vet om de finns någon uppfödare av rakryggad schäfer alltså den gamla modellen min tjej har tyvärr gott bort i...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
19 100
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund Just nu känns det rätt tungt på hundfronten. Efter att i våras bytt jobb och fått nya arbetstider kunde familjen som passat min hund...
Svar
8
· Visningar
1 227
Senast: Dentaku
·
P
Övr. Hund Jag skulle vilja ha information från er alla om hundraserna, Labrador, Golden Retriver och Bordercollie. Ska iväg och titta på valpar...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 471
Senast: Brummselisa
·
Övr. Hund Vi spanar lite lätt efter hund, och även om vi nästan helt bestämt oss för vad och var vi skulle köpa den isf så läser jag annonser...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 219
Senast: Soppan
·
Övr. Hund en jack russel som endast är registrerad i JRTC of Sweden, visst räknas den som blandras? för som jag har förstått det så är det "bara"...
Svar
5
· Visningar
983
Övr. Hund I söndags var vi på vår allra första utställning tillsammans med Nellie :bump: En inoff. var det, men nervöst ändå! Tänkte dela med...
Svar
17
· Visningar
1 131
Senast: Nominous
·
K
Övr. Hund Jag kunde inte låta bli när jag träffade på min bror ute med grannens vackra hund igen :) Så här kommer fyra bilder på Dobermann hanen...
Svar
10
· Visningar
1 267
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder! Här kan ni skriva lite om er hundar, namn, ras, kön, ålder, bilder osv :) Bring it on!
2
Svar
39
· Visningar
3 385
Senast: emmy_92
·
L
Övr. Hund Kollade in schäftar på pedigreedatabase och blev alldeles förskräckt när jag hittade denna hund...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Nu får ni som är mer erfarna hjälpa mig, har jag fått med allt? Ska alltså lämna en hund på prov i morgon. Jättesnällt om ni vill...
Svar
12
· Visningar
4 805
Senast: t-oka
·
Övr. Hund Min valp är idag 11 veckor + 4 dagar. Han skall enl, rekommendation återvaccineras vid 12 veckor. Skall till vet. idag m hästen...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Galapago
·
Övr. Hund I morse gick vi till jobbet, som vi börjat att göra. Det går bättre och bättre och nu slipper man bli släpad fram (vi har varit lite...
Svar
6
· Visningar
883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka