Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Hej. Min killes dvärgpincher som är 1,5 år vägrar samarbeta när vi ska klippa klorna. Igår övade jag i typ 30 minuter att få honom...
2
Svar
22
· Visningar
1 693
T
Övr. Hund När jag var på utställning såg jag en jätte smart grej, en hage/bur i canvas. Nu har jag letat och googlat men jag kan inte hitta vart...
Svar
7
· Visningar
2 992
Senast: Grana
·
Övr. Hund Ja, nu har hon varit här i nästan 1 vecka, och jag bara älskar denna lilla varelse. Unni börjar tycka att hon är helt ok nu med! ;)...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: replica
·
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Andorra
·
P
Övr. Hund Min hund är lite halt, jag vill höra om ni har lite idéer. Hunden är en belgisk vallhund (terv) som jag nu haft i ca 7 år. Han är 8...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: phoenix
·
Övr. Hund Jag har haft hund under större delen av min uppväxt + att hundar fanns kvar hos mina föräldrar även sedan jag flyttat hemifrån. Dock...
Svar
6
· Visningar
1 242
Övr. Hund det fanns en sån här tråd för länge sedan. tror att det var bebben som startade den, men jag hittar inget när jag söker. hur som helst...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: unki
·
N
Övr. Hund Äntligen har vi fått chansen att inreda ett trimrum vad ska vi tänkte på? Hur skulle det sett ut om ni fick chansen att göra ert...
Svar
3
· Visningar
2 861
Senast: unki
·
Övr. Hund Jag undrar om någon haft epelepsi hos en valp. Hur är symtomen. Hasr de någon möjlighet att leva vidare normalt? Mammas valp...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Har alla ni era hundar vaccinerade? Hur nödvändigt anser ni det vara med vaccinering om man aldrig tävlar eller liknande, hunden...
2
Svar
30
· Visningar
2 976
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Släng upp bilder på era hundar som valpar! Vill frossa i valpar nu när man är så sugen... :love: Jag kommer lägga upp bilder så fort...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 176
Senast: Zewz
·
B
Övr. Hund Hejsan. Jag och min pv funderar på att köpa hund och är allra främst intresserad av rasen Kleinspitz. Är det någon har inne som...
2
Svar
25
· Visningar
9 089
Senast: emelina
·
H
Övr. Hund Jag har funderat ett tag nu över hur lång tid man planerar mellan sista kvällspromenaden och första morgonpromenaden? Hur lång tid...
2
Svar
32
· Visningar
3 769
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Nu hittar jag ingen sån tråd, så jag skapar en :D Visa bilder på dig och din hund, tillsammans :)! Jag och Lowa; och...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 060
Senast: Fredrica_Fantasma
·
Övr. Hund Vad skriver man i ett löpintyg? Räcker detta? Härmed intygas att tiken Namn Reg.Nr började löpa 20/6 Hundägaren Namn...
Svar
3
· Visningar
2 519
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Fick hem en till omplaceringshund i måndags, har idag haft honom i en vecka. En supertrevlig fruktansvärt mammig 2 årig flattehane...
Svar
15
· Visningar
1 562
Senast: Explicit
·
Övr. Hund Min ena hund har fått början till blodöra upptäckte jag igår. Långt ifrån hela örat är fyllt som tur är. Men 1/4 av örat har blod i...
Svar
14
· Visningar
11 000
Senast: LIA
·
Övr. Hund Jag har äntligen fått ett underbart objektiv till min kamera, något som jag längtat efter länge. :laugh: Idag hade jag möjlighet att...
Svar
9
· Visningar
1 023
Senast: Red_Chili
·
D
Övr. Hund Jag har enn *gå-upp-i-vikt-kampanj* för min hund nu lagom inför WDS. men problemet är att OBS!! vi har försökt med att ta bort maten om...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka