Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Vi spenderade midsommar i stugan som traditionen bjuder och väl där så fick Kiera träffa Ragge.. Hon blev lite kär:love: Första mötet...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Buskillen hittade en blomkruka som var jättekul att springa runt med. Är som en valp på 8 år! Finns mycket buskryp i honom. Lägg...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: zamira
·
Övr. Hund hjälp mig!!!! min hund pillade bort en fästing på benet!! han pillar på allt. men huvudet sitter kvar på han... vad gör jag.?ska jag...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: Yrja
·
T
Övr. Hund Min pojkvän har en 1½-årig shih-tzu hane som senaste månaderna har börjat morra mot mig när jag exempelvis ska ta upp honom. Även mot...
Svar
11
· Visningar
3 645
Senast: Vixax
·
Övr. Hund Hur hittar man enklast en sånn?! och hur vet man att man vågar lämna hunden till dom!? Hur mycke betalar ni för att ha etah undar hos...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Zita
·
L
Övr. Hund Vilka är fördelarna och nackdelarna?
Svar
6
· Visningar
905
Senast: TinyWiny
·
L
Övr. Hund Min 1-åriga tax har överskottsenergi, eftersom jag inte hunnit gå på promenad med henne idag... Hon har skittråkigt och vill göra av med...
Svar
16
· Visningar
8 109
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Åh vilken söt angora kanin du har!! :confused: Ser han ut som en angorakanin? Nog har han tuffig päls men inte är han en kanin inte...
Svar
15
· Visningar
1 412
Senast: Lilahnee
·
Övr. Hund Jag är ju, som en del kanske minns, sedan några månader tillbaka lycklig matte till min och sambons första hund, en fyraårig...
Svar
10
· Visningar
1 134
Senast: Pantalon
·
Övr. Hund Jag har för mig att det någonstans står i ett köpekontrakt från SKK att en hund är värd si och så mycket efter en viss tid. Säg att...
2
Svar
21
· Visningar
2 254
Senast: Marianne Oskarsson
·
Övr. Hund vilken ras kan de va på denna sötnos? http://www.pixbox.se/pic_show_id21075216.html http://www.pixbox.se/pic_show_id21075213.html...
2
Svar
20
· Visningar
2 533
Senast: Stromboli
·
J
Övr. Hund Är MH och den nya korningen bra "hjälpmedel" i aveln av bruks/tjänstehundar, eller hur mycket säger resultatet på dessa tester om hur...
Svar
2
· Visningar
824
·
O
Övr. Hund Ställde ut på en inoff i dag (första ggn vi ställer inoff) Ställt på oficiell innan, så jag tog detta som träning, var inga fler...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Idag när jag väntade på bussen gick det förbi den sötaste hund jag sett :love: Nu undrar jag vad det kan ha varit för ras. Hunden...
Svar
3
· Visningar
908
·
O
Övr. Hund En sånhär har min lille hund på sig när han åker bilen med sin matte :love:. Han åkte länge utan någonting. Lärde honom i början att...
Svar
1
· Visningar
2 127
Senast: Kakis
·
Övr. Hund det är egentligen synd och skam när man har en retriever, men det vi tappar poäng på i lydnaden är apporteringarna :o. de är dåliga hela...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 576
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Är väldigt sugen på att skaffa en Australian Shepherd valp. (men har inte träffat så många, känner mest border collies) Ni som har en...
Svar
9
· Visningar
8 165
Senast: Andorra
·
N
Övr. Hund Har nyss börjat lära in fjärren i lydnadsklass 3. Jag kan stå på rätt avstånd och hon följer kommandona men vi har ett problem. Hon...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: nizzeienglasburk
·
Övr. Hund När ni går långpromenader, går ni själva eller har ni någon promenadkompis, och i så fall vem går ni med? Jag behöver lite...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: cassiopeja
·
T
Övr. Hund Köpte ju här en 13 veckors valp i lördas och allt har fungerat jätte bra förutom att han VÄGRAR att kissa och skita ute, ja kan vara ute...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 375
Senast: Fan of Bill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka