Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :D Jag undrar just vad det är för sorts byggjobb man gör på Rosenlundsgatan.. *världens onödigaste tråd* :cool:
Svar
13
· Visningar
998
Senast: Yrja
·
V
Övr. Hund I helgen hände ngt konstigt med min schäfertik ( 3 år) Jag skulle släppa ut henne ur bilen pep hon till(INTE den pipiga typen!) men jag...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Har ni bukare nåt tips/förslag på vad man kan göra för att få en hund att lyfta på tassarna när man går promenad? Det är nämligen så...
Svar
6
· Visningar
3 835
Senast: Kibani
·
Övr. Hund Som det står i rubriken, är det ngn som har erfarenhet av dom? jag är ute efter grindar (v40) och hittade inget från volvo som jag...
Svar
3
· Visningar
7 177
Senast: Rufsrufs
·
Övr. Hund För några veckor sedan var jag hos veterinären som tog blodprov på min dvärgpudeltik och sen skickade iväg det till OPTIGEN i USA. Sedan...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: lewellyn
·
H
Övr. Hund Finns det någonstans där man brukar få kunna väga sin hund? Jag är ju ny vad gäller allt sånt här, och har ingen koll på det praktiska...
Svar
14
· Visningar
4 181
Senast: Hannahbal
·
Övr. Hund Hur får man tag på telenummer till djurskyddsinspektör? I Stockholm/Haninge.
Svar
2
· Visningar
705
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Jag misstänker att det är det som brorsans hund har. Någon med erfarenhet av det? Eller liknande problem? Brorsan är ju f.n nere i...
Svar
1
· Visningar
1 086
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Idag när jag kom hem o skulle gå ut och gå med hundarna så märkte jag att våran 13åriga borderterrier inte betedde sig normalt. Väldigt...
Svar
4
· Visningar
3 064
Senast: black pearl
·
Övr. Hund Har ni ngr bra tips om vad man kan ge i present till instruktören efter avslutad kurs? Vi är 9 st och tänkte lägga vars ca: 20-30:- så...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Vad heter motsvarigheten till husse och matte på andra språk? Å vad betyder orden på respektive språk? Ngn som vet?
Svar
6
· Visningar
5 737
Övr. Hund Min lilla skrutt är så otroligt kinkig vad gäller godis så nu är jag ute efter tips på hemlagat godis som man kan använda. Torkad...
Svar
10
· Visningar
1 565
Senast: peace
·
Övr. Hund Finns d utställningar för blandis hundar???? Min systers förra granne pratde om att d finns... Finns d verkligen d eller är d bara...
Svar
8
· Visningar
2 042
Senast: Snobben
·
Övr. Hund http://www.nsbb.se/quila.htm Nån som har koll?
Svar
2
· Visningar
799
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Nu har en hund på ett av mina jobb fått rävskabb. Jag har inte jobbat där nu senaste dagarna då hunden ifråga varit där och smittat, nu...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Jeps
·
L
Övr. Hund Hur går det till? När börjar man träna det? redan från valp? Tacksam för tips
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Skryttråd så ni som inte vill läsa kan titta bort nu;) Ja utställnings helgen är över för i helg. Regnet öste ner stora delar av både...
Svar
12
· Visningar
1 059
Senast: Ciindy
·
L
Övr. Hund Jaa.. Just nu så verkar det som att en hund är det enda som saknas i mitt liv. Jag vet mycket väl att vi tydligen inte kan ha hund...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: L1nn
·
Övr. Hund Hur stor bör en bur vara? Mankhöjden + 10cm? Tanken är ju att det ska vara som en "lya" inte allt för stort - men inte obekvämt litet...
Svar
1
· Visningar
639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka