Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Förmodligen som det ser ut nu så kommer jag att börja jobba som väktare och sedan även hundförare. Så nu klurar vi på vilken ras vi ska...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
24 067
Senast: Brummselisa
·
S
Övr. Hund Jag provade att ta med ena whippeten igår när jag red, allt funkade bra, hon är lydig och skulle aldrig sticka och hästen reagerade inte...
Svar
15
· Visningar
1 213
Senast: Trani
·
C
Övr. Hund Hej, Jag brukar komma in hit ofta och ta del av gamla diskussioner och har lärt mig en hel del, tack för det! Dock har jag en...
Svar
2
· Visningar
1 169
Övr. Hund Bakgrund: Jag, sambon och våra två hundar (en dobermann och en rottis) bor i en lägenhet på första våningen. I trappuppgången finns 5...
2
Svar
31
· Visningar
3 669
Senast: Gnist
·
Övr. Hund DALMATINER VALPAR, "REA" före midsommar Okej om de har "rasstandard-fel" och man säger till de som ringer att en är billigare pga fel...
Svar
8
· Visningar
1 529
Senast: tolvis
·
Övr. Hund *Suck* I did it again... Fast det var snart 12 år sen jag gjorde det sist. Jag var yngre och hade mer energi... Fördelen nu är att jag...
Svar
11
· Visningar
1 640
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Jag har en liten blandistik som är tio månader nu. Hon är en riktig lantlolla som lever lite i en "skyddad verkstad" till vardags. Hon...
Svar
11
· Visningar
996
Övr. Hund Ja, nu är de bara 5 dagar kvar tills jag ska hämta de lilla yrvädret! Hon är ju så underbart go!!
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Var hos veterinären idag med Baloo eftersom han har varit hård i magen och haft svårt med avföringen. Efter undersökning och...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 677
Senast: Hedwig02
·
Övr. Hund I morse när jag tog bussen i rusningstrafiken i vanlig ordning, satte jag mig mitt emot en tjej som hade sin hund med. Det är väldigt...
2
Svar
22
· Visningar
2 536
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Så häkla söt. Ser ut som en blandning mellan katt och hund ...
2
Svar
26
· Visningar
2 017
Senast: pumah
·
L
Övr. Hund På söndag så är det min och min 8 månaders valps första inofficiella utställning:) När ska man duscha dem om det är en golden retriver...
Svar
4
· Visningar
1 630
Övr. Hund Är de så bra som det sägs? Är de värda pengarna? Står i valet och kvalet om jag ska köpa eller inte. Och det får bli min "vardagsjacka"...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Min hund fäller högst onormalt i år. Kanske många gör det pga konstigt väder ?! Har hört många sagt det. Men, hon har ju knappt päls...
Svar
4
· Visningar
3 233
Senast: Kalinsi
·
H
Övr. Hund Skulel behöva hund strumpor elelr skor till min tik, hon biter nämligen söner tassarna. mellan trampdynorna.. btw ngn som vet varför...
Svar
17
· Visningar
6 406
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Nu blir jag snart sur, googlar och googlar men hittar inte en ända shop med "vallningsvisselpipa" Hjälp mig :crazy: var finns de?
Svar
5
· Visningar
1 293
Övr. Hund :D Siri är verkligen pappas flicka, här hjälper hon hussen att klippa gräset: Siri & Pappsen Gulligt va!?
Svar
5
· Visningar
946
Senast: Eiram
·
Övr. Hund Hur många bokstäver det få vara ett namn i stamtavlan? Jag har nu hittat namn jag vill ha fast det är väldigt långt så jag undra kanske...
Svar
4
· Visningar
709
Övr. Hund Fick hem lilla tikvalpen för drygt två veckor sedan. Fick med mig en påse hundmat XX från uppfödaren. Valpen hade ätit XX hos uppfödaren...
Svar
9
· Visningar
1 748
Senast: Pigan
·
Övr. Hund I går fick jag en utskällning av en gubbe. Först hörde jag inte vad han sa för jag trodde han var en tok som snackade med sig själv. Sen...
2
Svar
20
· Visningar
2 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka