Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Jag plockar hur många fästingar som helst varje dag! Någon mer som har mycket på sin hund? Det är så äckliga små kryp...känns som om det...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 961
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund som jag kanske egentligen borde googla, men det är så roligt att skriva på forum så jag frågar här;) Den där "flärpen" på örat, där...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Jag och min sambo funderas smått på att skaffa hund. Ingen av oss tidigare har haft hund. Problemet är detta med att välja ras. Min...
Svar
17
· Visningar
1 778
Övr. Hund Jo det är så att jag har ett litet problem, min 11 åriga hund börjar tappa aptiten, hon behöver då upp några gram i vikt och jag vill...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 244
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Jag höll på att få en mindre chock häromdagen och eftersom jag inte kommit över det än så skriver jag lite här för att kolla om jag...
2
Svar
30
· Visningar
2 992
Senast: soma
·
Övr. Hund Jag har en gammal hund (snart 14) och jag vet att tiden närmar sig med stormsteg den dag hon inte kommer att kunna vara med längre. Mina...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: mimmi_t
·
Övr. Hund Och jag har en stor orolig klump i magen redan.. Höfterna spökar på hunden,och något mer..Veterinären tyckte på beskrivningen att det...
Svar
8
· Visningar
1 028
D
Övr. Hund Jag vill veta ALLT om detta - kan hunden leva med denna diagnos, eller dör alla vid ung ålder?? Min älskling fick denna diagnos i går...
Svar
18
· Visningar
15 614
Senast: camillis
·
P
Övr. Hund Sökte men hitta ingen tråd. Så alla på hund, för eller mot? Och sj varför ni tkr som ni gör! Ni som utfodrar så, finns det ngt ni inte...
Svar
12
· Visningar
1 017
Senast: Dentaku
·
U
Övr. Hund jag och mamma ska ev. ha hunden varannan vecka och jag är lite orolig att hunden ska bli orolig över att byta hem så ofta? eller vänjer...
Svar
11
· Visningar
9 384
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Igår och i natt har min stackars valp haft kräkningar och diarrè. Så nu blir det fasta under dagen och ikväll ska hon få lite hjälp av...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Mindra
·
K
Övr. Hund Är det någon här som har en sådan blandis? Funderar på att skaffa en valp av den korsningen och vill gärna höra lite bra och dåligt...
2
Svar
36
· Visningar
4 116
Övr. Hund Inte nog med att man är så jävla inkompetent att man inte kan få sina hundar att hålla sams och behöver ta det enorma klivet at göra sig...
Svar
10
· Visningar
1 561
Senast: Pilot
·
N
Övr. Hund Köpte en valp av en kompis i mars på avbetalning. vi kom överens om hur länge avbetalningen skulle vara och hur mycket valpen kostade...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 989
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Hej! Nu har jag varit inne på att välja pudel ett tag, men alla renrasig hundar har så mkt sjukdomar o grejs. (Hoppa inte på mig o...
16 17 18
Svar
341
· Visningar
30 784
Senast: rottislover
·
Övr. Hund Satt på en bänk i parken på lunchen med en spring-latte i näven och hunden liggandes i skuggan gnagandes på ben. Ser en kille komma...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 402
Senast: simba_112
·
Övr. Hund I sommar kommer jag behöva cykla längre sträckor och samtidigt ta med min hund. Hon kan springa med ibland men det blir för mycket för...
Svar
7
· Visningar
1 174
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Till unghundarnas stora belåtelse... Jag vill också vara med ju.. Får väl nöja mig så här då.. Åh.. Vad mysigt :love...
Svar
9
· Visningar
1 235
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nu har ju inte ens den svenska version av Världsutställningen gått av stapeln ännu och jag lär missa den, sorgligt nog. Men jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 948
Senast: xaheena
·
Övr. Hund Finns det några med funktionshinder som tävlar med hund? I vilka grenar? Vilekn hjälp får man dispans för tex dövtolk?
Svar
2
· Visningar
681
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Guldfasanerna