Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Min cavalier king charles spaniel fyller 1 år den 14 augusti, ganska så snart med andra ord. Hur gör ni när era hundar fyller år? Ger...
2
Svar
20
· Visningar
1 942
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Ja nu har vi äntligen varit hos Gnist i ödeskogen och blivit trimmad :D Resultat: Före: Efter: Vidar och Charmie...
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Mina hundar får vara hemma själv dom dagarna jag jobbar. Jag jobbar bara tre timmar på arbetsdag och innan har det gått jätte bra för...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund vet inte vad jag ska göra , de är så här att jag och min sambo skaffade en liten vovve , ungefär innan midsommar , och allt ha funkat...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: snurran
·
L
Övr. Hund jag och min kille har skaffat en till hund, en underbar tik på 1 år kastrerad och vart illa behandlad,, vi tog henne från djurskyddet...
2
Svar
21
· Visningar
2 347
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund Är det någon som vet eller har erfarenhet av detta. Hund som blivit behandlad med starka medesiner oc. Och fått störningar av det. Tex...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Nu är jag trött på vissa hundägare (inte alla, vissa vet hur man sköter och fostrar en hund som tur är). Vi har ett grannpar som...
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Senast: lady_mike
·
Övr. Hund Någon som ska ställa ut i Ransäter ??
Svar
3
· Visningar
712
Senast: Ela
·
J
Övr. Hund Åtta veckor: Nio veckor:
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Kicki_83
·
Övr. Hund I min tråd ang mitt nyförvärv skrev Morran så här: Vad händer med dom raser som hamnar mellan två olika i sin ras t ex som hos...
Svar
11
· Visningar
1 183
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund är hundvakt åt en hund som kissar överallt. Jag blir galen!! hur får man han att sluta? han vet att han gör fel för nu denna gången...
2
Svar
25
· Visningar
2 530
Senast: marieka
·
H
Övr. Hund Vid vilken ålder gör man det? Visst är det beroende på vad man har för ras stor liten hund? Dom ska va ha vuxit färdigt! Ringde till två...
Svar
17
· Visningar
1 371
Senast: hasselby
·
M
Övr. Hund Tänkte fråga er här vad ni anser i frågan .... Ge sin hund älghorn att tugga på eller ej??? Jag vet flera som gett det till sina...
Svar
2
· Visningar
5 608
Senast: marielen
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av det? Det är schäfrar, men inte från samma kull eller ställe. Min fundering är främst om jag ska tillåta dem...
Svar
14
· Visningar
5 681
Senast: Lewis
·
J
Övr. Hund Hej :D Jag ska snart skaffa en hund, och så här års är det mycket lera och sand, och ganska blött i norrbotten. Jag funderar på att...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: replica
·
Övr. Hund hej! jag har en liten hyperaktiv golden hemma och funderar på att börja med agility. Men det finns inga kurser förräns till hösten, har...
Svar
19
· Visningar
1 287
Senast: Switch
·
B
Övr. Hund Hejsan alla hundägare. Finns det någon/några här som äger en eller flera japanese chin hundar? :) Skriv om era hunar + BILD :D
Svar
5
· Visningar
1 183
Senast: Javan
·
Övr. Hund Nu vill jag veta allt galet ni gjort i hundsammanhang! Förhoppningsvis är det inte bara jag som lyckas göra bort mig totalt... :o...
2
Svar
26
· Visningar
2 598
Senast: Yeah
·
C
Övr. Hund Idag fyller min lilla :angel: vita herdehund 4 år :bump: HIPP HIPP HURRA :banana: (psst, han föddes en dag innan mig :D) Så ja...
Svar
16
· Visningar
5 081
F
Övr. Hund Hej:) Jag har en Pappilon/Powder puff vovve och funderar på om det är dags att vaccinera henne nu när hon är tre? Jag vaccinerade henne...
Svar
8
· Visningar
739
Senast: Dorro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka