Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Genomkammade, kloklippta och fina, packades de in i bilen och vinkades av. Första stoppet blir på Hemsön, dit de anländer om någon...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Kamomilla
·
K
Övr. Hund \"Problemhund\" Har du en sån? Det har jag. Hon blev misshandlad :cry: när hon var valp och är nu rädd för främmande människor...
Svar
8
· Visningar
1 052
Hundträning 2 år. Som är nästintill helt ouppfostrad. Har varit ute och gått med honom nu, och jag är helt slut. Han är ju så satans stark. Och...
Svar
2
· Visningar
849
Övr. Hund Mitt långhår har ju aldrig hört det där att långhår inte har underull så han odlar friskt. Problemet är att jag inte kommer åt att...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Luff
·
Övr. Hund Fick jag höra av en man idag. "Ursäkta?" frågade jag. "Schrennendl" förtydligade sig mannen då. "Ledsen, jag förstår inte vad du...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 970
Senast: Bewildered
·
S
Övr. Hund Ge mig mera kött på benen om denna underbart vackra ras:love:
Svar
10
· Visningar
4 432
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Nu har Sisu varit här i en vecka. En rolig och totalt orädd tjej som härjar med både Jääkäri o Piru utan hämningar. Tänkte skicka upp...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 115
Senast: Zenith
·
S
Övr. Hund Gör man det på hund och i sådana fall när brukar man göra det?
Svar
1
· Visningar
713
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Grabbarna grus har varit i farten igen. Alltid lika glada och med benen fulla med spring. Här leker de kapplöpningshundar...
2
Svar
25
· Visningar
2 564
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Precis som hästarna har även hundarna vissa saker de absolut älskar och gör nästan vad som helst för att få lite av det. Nu pratar jag...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Saybia
·
H
Övr. Hund Blev inspirerad av Ceasar Milan och skaffade skaffade en ryggsäck till vovven idag som jag tänkte hon kunde få promenera med ett par...
Svar
17
· Visningar
2 332
Senast: CoraO
·
K
Övr. Hund Hjälp mig med val av ras på nästa hund! Jag är ute efter en hund i storlek staff. Ska användas till sällskap, hobbynivå lydnad, agility...
Svar
15
· Visningar
1 562
Senast: lytesout95
·
Övr. Hund Jaha, då var man inte hundägare längre. Ibland får man låta bli att vara självisk och göra det som är rätt, men det gör det inte...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: _Viva_
·
Övr. Hund Jag är ingen hundmänniska men satt just och slökollade på nåt hundprogram på kanal 5. (showdogs mums and dads) För det första verkade...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: angelwings
·
Hundträning Blev det på söndagen! Gabbi kom från Stockholm med Råda och jag kom från en helg i Åmål för att få oss lite vett i skallen. Tusen...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
11 099
Senast: Teah
·
Övr. Hund Om 9 dagar hämtar vi hem vår lille valp. Jippie! :banana::bump::banana: Och imorgon ska det inhandlas saker. Men vad ska vi handla...
Svar
6
· Visningar
1 216
Senast: FrittePower
·
P
Övr. Hund Måste hitta någon stans att lämna hundarna när vi ska på bröllop i början av augusti. Har aldrig lämnat bort hundarna så förut, så hur...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Jag behöver namnförslag till en vit hanhund med en svart fläck runt ögat och en lite mindre fläck vid örat. ovanliga snygga namn är...
Svar
19
· Visningar
1 620
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Någon mer som har en Lapsk Vallhund här på forumet? Eller finsk lapphund går bra med för all del..=) Vår vovve: Fjällfarmens Izlack...
2
Svar
31
· Visningar
3 978
Senast: NiAl
·
Övr. Hund Måste bara få skryta lite med min duktiga underbara lilla hund! I förrgår tog vi nämligen vårt första 1a pris i Lk1:love: Ella var...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: Bismark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V