Sv: Sisu

Det finns ingen som helst anledning att ge otrevligt svar på vänlig ställd fråga. Tänk på tonen och håll det trivsamt för alla i forumet.

Mvh moderator Jadzia

Hehe.. Jag tog lite insperation från dig å körde inget allvarligt med min yngsta försen hon var åtta månader.. Före det var det bara allmänhyffs och inkallning som "tränades":)

Hehe.. Jag tog lite insperation från dig å körde inget allvarligt med min yngsta försen hon var åtta månader.. Före det var det bara allmänhyffs och inkallning som "tränades":)

Visst funkar det minst lika bra.

Hunden är då mottaglig på ett helt annat sätt för inlärning och orkar koncentrera sig bättre.

Absolut! Kan inte önska mig en mer lättlärd apa:o
Skämt åsido! Du har en poäng! Kommer att köra samma med alla mina kommande vovvar!

Riktigt fina föräldrar om man kikar rent utseendemässigt på dem och eftersom jag inte är schäfermänniska så nöjer jag mig med att kommentera det och inte deras egenskaper. Jag är dock övertygad att egenskaperna matchar exteriören ;)

Jäklar va fin :love: :love:

anna_stor.jpg

*martha ....born with sisu ** :bow:

Vilken liten godbit! :love:

Hon är verkligen supersöt! (husse är ju givetvis söt han med, men Sisu vinner)

Vilken liten dejtingtråd detta utvecklade sig till då.... Har inte du flickvän? Aja.... Det verkar ju bara att välja å vraka:angel:

Vad fina bilder och vad söt liten flicka du skaffat dig. all lycka till med henne.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 820
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 288
Senast: Halali
·
Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 379
Senast: vallhund
·
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 996
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur