Sv: Sisu

halvt kl

Jösses hur denna tråd utvecklat sig. :cool:

Bara jag som vill se fler bilder på Sisu? :laugh:

:rofl: Det har nog mitt också! :angel:

Jag tror inte man är så attraktiv på marknaden när man både har karl och barn

*kl*
Nämen OJ så söt å bedårande liten Sisu då!!! :love: Inte så nästan man vill kidnappa hem å ÄTA UPP! :d
Ska bli spännande å se vad det blir av henne.

Å för att spä på i skvalleravstickaren här i tråden, kan jag meddela att jag känner till kvinnor som kallat herr PIRU för "läcker karl", å de visste inte vem han var :D ("Vad var det där för en läcker karl?", löd citatet närmare bestämt. Om jag kommer ihåg rätt)

// Zenith - skvallerkärring :p

IRL-kvinnor, vet inte om de var bukefalister eller inte. Troligen inte. De visste iaf inte vem PIRU var, för de kallade honom för okänd läcker karl :D

Det var iaf inte på Buke de hade sett honom, utan i den där världen, ni vet, utanför Buke (Ja, det finns en sådan). Och tyvärr har inte alla männskor Bukekepsar på sig i den världen, så det kan vara lite svårt att veta om de är Bukefalister.

York: Klart det är viktigt för alla hundbukefalister att veta om det var kvinnor från deras egna harem, eller några från en konkurrerande flock som försöker klanka in på deras revir!

:p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 820
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 288
Senast: Halali
·
Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 379
Senast: vallhund
·
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 996
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur