Sv: Sisu

Grattis till valpen, otroligt söt.
Pappan är fin och vad vacker mamman är, vilken färg.

Lycka till :)

Jisses vad jag ställer till tråden. :D

Jag sa ju bara vad jag tyckte, sen dräller resten in och erkänner allt möjligt. Jag sa bara att bilden var underbar. :angel:

Jisses vad jag ställer till tråden. :D

Jag sa ju bara vad jag tyckte, sen dräller resten in och erkänner allt möjligt. Jag sa bara att bilden var underbar. :angel:

Du drog nog loss en slags propp, när du hängav dina fantasier åt bukebefolkningen vågade plötsligt resten av flickorna bekänna sig :angel:;)

Äsch då. Jag som var helt övertygad om att din nästa hund skulle bli en korthårscollie som du skulle köra upp till en riktig stjärna i IPO... :angel:

Men söt som socker var hon!

Äsch då. Jag som var helt övertygad om att din nästa hund skulle bli en korthårscollie som du skulle köra upp till en riktig stjärna i IPO... :angel:

Men söt som socker var hon!

Måste tyvärr göra dig besviken men inte en enda collie kommer innan för mina dörrposter.

Men tack för kommentaren.

:D

Inte helt oväntat, jag är den första att skriva under på att man ska välja någon annan ras om man har höga tävlingsambitioner, inte minst om man vill syssla med skydd öht. Kanske därför det är kul att retas... ;)

En väldigt söt lite tösabit måste jag erkänna, trots att jag inte är förtjust i schäfrar. ;)
Dina är farktiskt de finaste jag "känner". :D
Alla andra har räkor. :angel:

Lycka till med den lilla och hoppas hon lever upp till dina förväntningar. :laugh:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 822
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 288
Senast: Halali
·
Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 379
Senast: vallhund
·
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 996
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V