Sv: Sisu

Pappan är Jucan von Peroh
jucan1.jpg

jukonverbellen1_Bearbeitet.jpg

jukonverbellen3.jpg

BSP2007_511.jpg

DSC02249.jpg

Jucan_arg.jpg

Mamman är Anna vd bleichen Sichen
anna_stor.jpg

Vad fin Sisu är! Får önska dig lycka till med henne!
Mamman var grymt fin, vilken kennel är hon på?

Äh, Piru är ju snygg. Skulle han starta en "Vem vill dejta mig" tråd så skulle det rasa in inlägg.

Men hon var iaf jättefin och det ska bli kul att få följa utvecklingen. Lycka till!

Äh, Piru är ju snygg. Skulle han starta en "Vem vill dejta mig" tråd så skulle det rasa in inlägg.
Hehe jag tror inte att han skulle behöva sjunka så 'lågt' för att hitta en tjej. Lägger han manken till så kan han lätt hitta en tjej ute i verkliga livet.

PIRU: Åh Jucan är ju så grymt snygg!:love:

Grattis till en jättefin tjej! Och massor med lycka till i framtiden :laugh:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 822
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 288
Senast: Halali
·
Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 379
Senast: vallhund
·
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 996
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Katthår
  • Ägare av hund offentligt?