Aggressiv "mupp" hund..

Tack. Fattar inte, när ska man sluta gråta? Jag vet att jag tog rätt beslut men det känns så tungt.. När han var bra så var han världens underbaraste hund, när han var dålig så var han ett monster.. Eftersom vi höll kiropraktorbesöken i så tätt intervall så hann han aldrig bli så dålig men då insåg jag heller inte hur det låg till egentligen :(. Jag börjar tvivla på att han var helt smärtfri emellan besöken utan mer att det kanske lindrade det värsta.
Du har gjort så bra du kunnat/haft förmåga till, ingen kan begära mera av oss husdjursägare.

Vi lär oss ständigt inför våra nya "lurviga paket av lycka." Var och en av dem lär oss mer o mer, men vi blir aldrig fullärda.

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 928
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 009
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 539
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 968
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare