Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur ser det ut där nu? På Stora Stockholm var det fullständig kaos och jag köade i 50 minuter för att få komma IN på parkeringen. På...
Svar
6
· Visningar
1 910
Senast: elmelts
·
J
Övr. Hund Nu har min sambo fått för sig att vi ska skaffa hund:crazy: Jag kan ingenting om hundar, hade en labbe när jag var liten men minns det...
2
Svar
22
· Visningar
1 994
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Nu har vårat en vecka långa räddningsläger börjat, och vi är helt slut redan.:D Tyvärr har jag inga bilder, eftersom jag har rätt fullt...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund ja vad ska man ge. jag håller på att bli tokig på alla olika mattyper. det får inte vara för mycket kolhydrater men det ska innehålla...
2
Svar
37
· Visningar
2 550
Senast: Johanna-79
·
Övr. Hund till alla med medelstora hundar eller lite större! jag har hittat en frottéponcho på Hemtex med roliga motiv på, bland annat en...
Svar
15
· Visningar
1 145
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Ja äntligen!! Jag och Nikita åkte iväg på ett ordinarie spårprov i Härad som Bassetklubben anordnade. Vi var enda taxekipaget där. Det...
Svar
18
· Visningar
1 038
Senast: syrran
·
Övr. Hund Nu har jag diskuterat detta hela helgen med ett gäng killar där många är hundintresserade och vill skaffa hund, samtliga raser har jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 300
Senast: Jozze
·
S
Övr. Hund Finns detnågon här som sysslar med freestyle? ;) Jag är grymt sugen på att syssla med det.
Svar
8
· Visningar
994
Senast: Kilauea
·
B
Övr. Hund Nu har vi precis avslutat vår första kurs i agility.. Det har varit RIKTIGT skoj tycker både jag, min sambo och vovva!! Min kompis...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Buppisen
·
Övr. Hund Min hund slickar sig otroligt mycket i baken emellanmåt... Har läst lite på internet och hörde talas om det här med inflammerade...
Svar
4
· Visningar
20 698
Senast: Vilsa
·
Z
Övr. Hund Jag har 2 hundar.. rasen är då långhårig collie. dem har samma mamma , alltså halvbröder... Mille som fyller 2 år i år kan dessa...
2
Svar
20
· Visningar
2 094
Senast: Zackoomille
·
Övr. Hund Jag skall göra Björcks blandning. Det står komjölk, då undrar ja om det är den vanliga röda mjölkförp. Eller om de är obehandlad äkta...
Svar
16
· Visningar
3 742
Senast: Zarro
·
Övr. Hund är intreserad av att köpa en dvärgpinscher eller en english toy terrier, skriver lite frågor och svara gärna om båda raserna eller den...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Eftersom jag och min Busiga Beauceron fortfarande får träna i utkanten av appellplan, för oss själva, tills han sansat sig lite och kan...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Har numera blivit med bil och vill nu ha er hjälp med vad det finns för bilburar på markanden. Vill ha en dubbelbur, men den ska gå...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: varmblod_87
·
Övr. Hund Sambon var och handlade (förlåt, kunde bara inte låta bli att skriva det där ;) :D ) och kom hem med workingdog-foder istället för det...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Ni som varit där hur var det, trångt, eländigt, vilken tid kom ni? Vill veta så jag kan förbereda mig :eek:
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Ren och skär glädje/skryttråd :banana: Blev uppringd av en mkt känd person inom uppfödning av björnjagande hundar i Finland idag och...
2
Svar
30
· Visningar
1 947
Senast: Luff
·
Övr. Hund ja kan man få alla hundar att söka kontakt med en? Eller finns det "omöjliga" hundar?
2
Svar
22
· Visningar
1 753
Senast: Luff
·
D
Övr. Hund Att hundar inte är reggade i SKK, men i jordbruksverket? Brukar se en del chihuahuor som inte är reggade i SKK men i något annat. Och...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: _husmusen_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka