Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

8
Övr. Hund För 2 år sen tog vi in en ny valp i familjen. Hade redan pappan sedan tidigare. Han var då 4a år. Det har alltid funkat hur bra som...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: Mandh
·
L
Övr. Hund Skulle vilja veta lite om Hill`s foder.Någon som har erfarenhet,är det bra,dåligt? ger det bra hull,är det bra för pälsen? Anledningen...
2
Svar
20
· Visningar
1 418
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Bio band är det bra? eller vilket fungerar bäst bio band är natur produkter
Svar
16
· Visningar
1 876
Senast: Angua
·
Övr. Hund Ska till Blekinge närmare bestämt Bromölla, som jag förstått är värsta fästingnästet :crazy:, de två första veckorna i augusti...
2
Svar
25
· Visningar
2 864
Senast: Texas
·
R
Övr. Hund av er på hund! Ja nu iallafall till min fråga: Jag har fast 100% jobb och är SÅ sugen på att skaffa en hund! Saken är bara den att...
2
Svar
23
· Visningar
2 222
Senast: Rammstein
·
Övr. Hund Nu är det hundraelfte gången jag hör det här och jag blir lika ställd varje gång. Ett skrämmande stort antal hundmänniskor jag har stött...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
16 180
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Är precis i faggorna till att skaffa hund nr 2, önskar få lite tips, idéer och råd ang detta i sista sekund för begrundande.. :d En...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Jag har länge velat ha en liten yorkie. Kan man ha en york och träna och ev. tävla lite bruks och lydnad? Eller ska jag glömma min...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: YlvaG
·
F
Övr. Hund jag undrar hur andra hanar brukar reagera på kastrerade hanar? eller vad som är normalt. en kompis har en hane som är kastrerad som...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: squarepants
·
Övr. Hund I helgen var jag på en biltillställning där jag parkerade brevid en bil med 2 stackars hundar i, en Grand danois och en mellanstor...
Svar
11
· Visningar
1 809
Senast: marielen
·
S
Övr. Hund Hade ett tag tankar på att åka in till WDS och kolla in utställningarna. Nu när jag tittar på bilderna av vinnarna är jag glad att jag...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Mina svärföräldrar har för (om jag inte minns fel) ca 2 månader sen skaffat en beaglevalp. En riktig liten tuffing verkar han vara, men...
Svar
11
· Visningar
5 762
Senast: Iser
·
Övr. Hund Har varit och tränat hund på en BHK i närheten. Kommer en tjej som "inte hör dit" gåendes, skulle passa på att träna bland folk ser det...
2
Svar
21
· Visningar
1 927
L
Övr. Hund Satt och funderade lite.. Drömmen är ju att ta valpar efter Eya (som framgått i en annan tråd jag skapat för ett tag sen). Detta...
Svar
6
· Visningar
1 196
Senast: amarillo
·
Övr. Hund Kom över en grej som jag tyckte var ganska kul på internet, :rofl: Regler för hunden 1. Hunden får inte vara inne i huset. 2...
Svar
10
· Visningar
1 153
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Det var en lugn kväll hemma efter en dag i stallet med ridning, satt i köket med dagstidningen och valpen underhöll sig själv, med...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: angelwings
·
C
Övr. Hund Hej! Vilka planerar redan nu på att åka på världsutställningen? Vilka ska ställa, isånt fall vilken ras? Åka å titta, något...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
11 795
Senast: Anna_Lillen
·
Övr. Hund Tryck på game och följ instruktionerna Första ggn blev jag en tollare och andra ggn en pon
22 23 24
Svar
472
· Visningar
43 235
Senast: Ralli
·
Övr. Hund Lite råd önskas. Detta såg jag för några dagar sedan, idag fick jag möjlighet att fota det. Gör man något åt det? Jag har inte...
2
Svar
38
· Visningar
6 376
Senast: heylan
·
S
Övr. Hund Jag har ett problem.. Jag ska åka på semester allt är bestämt men nu måste vi tydligen ta tåget! Skulle åkt bil egentligen och det hade...
Svar
5
· Visningar
1 677
Senast: mystrollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V