Test: Vilken ras är du?

Sv: Test: Vilken ras är du?

Shiba Inu.

Känner inte till rasen speciellt, så jag kan inte uttala mig om det stämmer. :D

Sv: Re: Test: Vilken ras är du?

Nova Scotia Duck Tolling Terrier

Stog det nova scotia duck tolling retriever i testet? många som har skrivit det nu, men det finns nämligen ingen sådan hund... nova scotia duck tolling retriever heter de. de som gjort testet måste ha blandat ihop det lite. eller också kanske retriever heter terrier på engelska :S

wohoo.. gammal tråd men va tvungen.. Blev en welsh springer spaniel.. de sägs vara begåvade :angel:

Senast ändrad:

welsh terrier

A fun dog with a silly face. Energetic, affectionate and good with kids

Jag svarade att jag va dålig med barn och får då en hund som är duktig med barn, va e de för svar, ska hunden väga upp min brist :smirk::rofl:

*kl*
Jag blev en boxer, inte typen av hund jag skulle vilja HA men det kanske är kul att vara :)

blev en flatcoated retriever. Vilket kanske är passande då min Greta är just en flat. ^^

GLEN OF IMAAL TERRIER blev jag

skulle aldrig se mig som en terrier :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 191
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 278
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023