Test: Vilken ras är du?

Sv: Test: Vilken ras är du?

Jag fattar inte hur man kommer till själva testet, hittar inte game-knappen :o

Schnauzer

"The Schnauzer is a reliable, robust, intelligent and playful dog, whitch makes a good companion and i generally good with children. A face like a wise old man who has lived life the right way"

På SVT´s test fick jag dock Engelsk Bulldogg

Jag blev en border collie:)

Sambon älskar border collie, är det därför han är min sambo kanske:rofl::rofl::rofl:

Sv: Re: Test: Vilken ras är du?

Saint german setter.. Vad är det ? :confused:
Tvivlar på att det är en riktig ras så att säga. Sökte nyss på Google och fick upp German Shepard (Schäfer) eller en av Setter hundarna (Gordon, Engelsk, Irlänsk etc.etc.) - så jag har ärligt talat ingen aning. Möjligtvis någon blandras kanske?

I alla fall. Själv är jag en Saluki. :crazy:

EN tysk spets, hur nu detta kunde gå till, har själv en dobbis. Snacka om motparter.:angel::(

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 304
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 278
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation