Test: Vilken ras är du?

Sv: Test: Vilken ras är du?

*kl*
Jag blev en welsh terrier(??)
Kul test :idea:

Jag blev australiensk kelpie. :D det var mammas förra hund , som gick bort i sommras. skitfina =)

german spitz mittel tror jag de sa...vilket väl blir tysk spets antar jag?

Vill inte vara spets...fina hundar men JAG vill inte vara en.

/Syrsa

*kl*

Jag sa innan testet att jag förmodligen blir en liten terrier för det är mest likt mig...och jag blev en scottish terrier...:)

sambon blev en Saluki, fast det är ingen hund jag känner till direkt.

Kul test. :)

BERGER DE PICARD (PICARDY SHEPHERD)

aldrig hört :P

ganska söt lurvig sak dock när jag kollade upp den :D

jag blev en Segugio Italiano

A versatile and tough hunter this is not usually a dog to have around the house, altough it may be kept as a companion. It can be very wilful when it comes to training. The segugio will remain bravely(some would say stupidly) within firing range once it has located its quarry

:bump: Wow det är verkligen jag!! Och ett helt underbart utseende har dem också, just min stil av hund. Det får bli min nästa jycke, we belong together hehe

Gjorde denna test för nåt år sedan kommer dock inte ihåg vad jag blev då orkar inte kolla upp det heller...) men denna gång blev jag i alla fall en australian cattle dog! :D

en shipperke:D Sku va glad om ja sku veta va de e:laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 181
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 177
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 278
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Höstföräldrar 2023