Världsutställningen 2008!

Sv: Världsutställningen 2008!

Någon som kollade på Pointrarna och såg en gul hane med stort vitt fält på bröstet som heter någonting med Zorro? Jag tror han blev placerad och fick någon utmärkelse. Bilder mottages tacksamt :D

Sv: Världsutställningen 2008!

*kl*

Hur gick dte för alla er som ställde?

För oss gick det bra, vi var ute efter en etta och det fick vi :) vovve var något uttråkad när det var våran tur, hennes andra utställning så det var mkt med bilresa, bo på hotell och sen komma dit. När vi stod i ringen och väntade på våran tur så la hon sig ner och skällde ut mig för vi bara stod still :o lite mer träning ska vi nog ha! Men sen förvånade hon mig genom att stå snällt och fint, vilket hon inte har gjort under träningarna utan då har hon satt sig ner så fort hon tycker det räcker. Hon kan vara lite reserverad mot folk också men hon stod snällt när domaren kände igenom henne. Jättefin kritik fick hon, enda nedslaget var att hon hade lite kort päls och är lite tunn men bor man på landet så är det smidigt med pälsen kort då hon är ute hela dagarna. Ska försöka mata upp henne lite, har äntligen hittat ett foder som passar henne, kräsen som hon är!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 822
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 778
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 523
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V