Världsutställningen 2008!

Sv: Världsutställningen 2008!

ja, där skulle grandisarna vara också...den 2 juli.
rasklubbens utställning..är det en mindre typ av utställning då eller? för grandisarna skulle ha sin den 2:e och den 3:e skulle dom vara inne på älvsjö

Ja, kommer nog inte vara riktigt lika många hundar eftersom du inte får ngn titel. Men jag tror fortfarande att det kommer vara många då folk förmodligen passar på när de ändå är här.

så rasklubbens utställning är en mindre typ av utställning med andra ord...? eller vad skiljer dom åt? har aldrig varit på någon så jag vet..nada!

Jo, det är mindre iom att du inte får titeln Världsvinnare 2008. Den får du bara på själva världsutställningen.

Ja, merparten av circuit utställningarna kommer att gå där.
Förra året hade den en utställning på prov där och det fungerade väl så där.
En uppmaning till alla som tänkt åka bil dit: Åk i tid! Sista kilometrarna är på en smal grusväg och förra året var det en ENORMT lång kö bara för att få parkera. Tog närmare en timme att ta sig dit. Förhoppningsvis har de kommit på en smartare lösning nu men man vet ju aldrig.

*kl*

Nu har jag anmält valpis! :D

Blir ingen circuit för oss: Den går dagen innan och det är samma dag som jag anläder till Sthlm och checkar in. Det blir lite för långt och lite för mycket att ställa båda dagarna.

Har nu anmält Leia till både WDS och circuit! Vill passa på medan det är lite billigare. Sen blir det ju nästan obamhärtigt dyrt!

Anmälde min långhårstax härom dagen. Bara till världsutställningen. Visar torsdagen den 3 juli.

KL

Jag ska också ställa min hund :bump: (om han håller sig i lika fint skick som nu ;))! I vilket fall så är boende fixat och klart, så jag kommer i alla fall vara där och kunna hejja fram er andra :D

Har en S/S Dvärgschnauzer född 070719, bild kan komma lite senare, har ingen tillgänglig nu...

*kl*

Jag har nu anmält min lille skit till WDS och CC utställningen:D
Han kommer gå 2 dagar i rad, funderar dock om jag ska (våga) ställa honom själv eller anlita en handler... Hmm...

Men det ska bli jätte roligt om inget annat!:bump:

Jag har ju ingen hund att ställa, men ska absolut dit och kolla! Få lite ras-inspiration, och fick veta för nån dag sen en jag känner ska ha sin foderstaffe ställd där, så jag ska absolut se henne:laugh:
Ska bli jättekul, hoppas jag får lite ny ras-inspiration också, när man går så smått i hundköpar-tankar…

*lånar knapp*

Jag ska ställa i unghundsklass/rottweiler, både världsutställningen och rottweilercircuit. Rottisarna har sin utställning i Södertälje någonstans.

*kl*

Nu har jag anmält 2 av mina Jämtar.. en i juniorklass och en i jaktklass, dessa går på söndag :bump:det ska bli så kul
prillan

*KL*

Även jag ska dit med min vovva! :laugh: Ställer både på circuit och WDS. Längtar! :)

Skrev ju ibörjan på tråden att vi inte visste om vi skulle ställa eller inte, berodde på hur hon utvecklades, men nu vet vi.

Så nu är hon anmäld, ställer också en circuit-utställning.
Har inte betsämt vilken än, har lust med båda men det blir nog för mycket, vill ju inte ha en hund som är trött sista dagen.

Det ända är att hon behöver lägga på sig lite till. men det är ju ett tag kvar.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 820
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 778
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 523
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V