Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, ja det finns säkert ngn som kan vara handler!
Jag funderar smått själv på det, kommer säkert tuppa av när det är min tur i ringen
Det är inte alls svårt faktiskt, bara lalla runt där och visa vovven.
Men å andra sidan är det buskul att få göra det själv, inte för att jag har så höga förhoppningar gällande min hund, men det är som sagt inte varje dag det är WDS på hemmaplan.
Så det är väl klart att du ska vara med, då kommer våra hundar gå i samma klass?
va är det för krav på o ställa ut? har en 8 1/2 månaders springer som ja e bra sugen på o ställe ut![]()
Blir nog att åka och titta,ska bli så skojSjälvklart blir det whippetringen men även andra fina vinthundar!!
Ja det kommer dom fast dom e ju inte av samma kön
Har ju ställt ut en gång! Men vet inte om mitt hjärta klarar en gång till
Andas![]()
*kl*
Frågan är om det är värt det, trots allt?
Man(jag) kanske ska satsa på rasspecialerna ist.....?
Å vad svååårt![]()
kl
Jag tror att jag ska ställa...är lite fundersam...måste dock göda hunden då...haha
Det har väl inte gått så bra för oss i utställningsringen, mest för att matte klantat sig och bett om lydnadsgång=ögonkontakt med förare=högt buret huvud och svans= ajjabajja för taxar, och sen då det här med att jag föredrar att ha en slank hund...
Men ska vi dit så får jag mata på lite extra och så får vi hoppas på det bästa. Men jag åker mest för att det är en sån stor grejoch för att SHOPPA såklart
Hunden ja...en korthårstax på 2år som isf ska ställas i jaktklass![]()