Världsutställningen 2008!

Sv: Världsutställningen 2008!

Tack ni som försöker, jag gjorde exakt likadant med båda bilderna, jag är nog inte alls så bra på datorer som jag trodde.
Provar igen, annars är adressen:
http://picasaweb.google.com/xaheena/Devil/photo#5100741226293022498

photo

Precis.. Jag brukar vara rätt sysselsatt med alla hundarna fram till det är klart och då är man ju helt slutkörd :rofl:

Men det ska väl kunna klämmas in ändå förhoppningsvis :bump:

Vill du se på mina hundar? Eller menade du nån annan?

Javisst, dina hundar!!!:D

ja precis, man brukar ju ha ganska mkt för sig när man ställer ut... men man måste försöka klemma in någon lite träff.. vi får som sagt försöka...

/C

Här e min lilla pajsing som ska ställas... fotot är på första utställnings-tränings-försöket;) så jag hoppas de ska bli vackrare till nästa år.... Så ser ni honom dundra ur en liten husvagn på parkeringen så vet ni vem vi är, ha ha ha

Senast ändrad av en moderator:

Men åååå så jäkla söt då!!!
Absolut, då vet vi vilken husvagn vi ska skylla på :rofl:

/C

Japp, går knappast att ta miste på de:rofl:

*KL*

Jag kommer antagligen ställa dessa på world winner :)

etna2007.JPG

Etna, 4 år på bilden

mistista35man.jpg

Misti, 5 månader på bilden

Har precis köpt en Fransk Bulldog, ungtik på drygt 9 månader. Vi får se om hon räcker till för Världsutställningen! :D

Som sagt, jag misstänkte att det bara var ett dumt rykte. Det sa jag även till den som berättade det för mig. :angel:

Så det blev en frulle iallafall.
Grattis!:bump:

Tack! Det är ju trots allt favoritrasen. :D

Lägger ut bild när jag lyckas ta någon bra. :angel:

Jag ska ställa, Staffordshire bull terrier =)
Hoppas på fin placering och lite cert och lite sånt, kanske en liten fin titel då kanske.... =)

Roffe21months1-1.jpg

13987253.jpg
[/url][/IMG]

Senast ändrad av en moderator:

jajjemen =) Kronsäter´s Roffe Rövare hehe

Jag satte inte ut kennelnamnet eftersom jag inte visste om du ville det eller inte :)

Jag har valt att inte sätta ut kennelnemn här på Buke, dom som känner mig vet dock vilken kennel jag valt :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 823
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 778
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 524
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka