Världsutställningen 2008!

Sv: Världsutställningen 2008!

Jag har hört att de kommer att ställa krav på tidigare meriter för att man ska få anmäla hund till Världsutställningen, typ championat eller så. Anledningen skulle vara att de inte vill ha dit vilket "skit" som helst. Stämmer detta eller är det bara ett "elakt" rykte?
Det tror jag inte på alls.

Låter osannolikt i mina ögon.
Med tanke på de höga anmälningsavgifterna så väljer nog inte folk att ta med en dålig hund som de vet inte har någon chns att placera sig hyffsat.

Men Gnist vet säkert hur det är! Vänta på att hon kommer...

Det tror jag inte på alls.

Inte jag heller. Det står i alla fall inget om det på Världsutställningens hemsida och det borde det göra i så fall tycker jag. Men det är ju alltid bäst att höra ifall någon annan vet mer!

Låter osannolikt i mina ögon.
Med tanke på de höga anmälningsavgifterna så väljer nog inte folk att ta med en dålig hund som de vet inte har någon chns att placera sig hyffsat.

Jo precis, det är ju inte den lägsta anmälningsavgiften precis. Gnist har säkert hört mer i så fall! :D

Jag har hört att de kommer att ställa krav på tidigare meriter för att man ska få anmäla hund till Världsutställningen, typ championat eller så. Anledningen skulle vara att de inte vill ha dit vilket "skit" som helst. Stämmer detta eller är det bara ett "elakt" rykte?

Precis som vissa andra av oss har skrivit så tror jag heller inte på det.. Jag tror bara att det är något ful ryckte, för det första så har dom hööööga anmälningsavgifter... och sen så bör dom skriva något om det på världsutställningens hemsida.. det måste nämligen stå isånt fall och det gör det som sagt inte.. så jag är 99% säker på att det bara är dumma ryckten!!!

//Carro

Precis som vissa andra av oss har skrivit så tror jag heller inte på det.. Jag tror bara att det är något ful ryckte, för det första så har dom hööööga anmälningsavgifter... och sen så bör dom skriva något om det på världsutställningens hemsida.. det måste nämligen stå isånt fall och det gör det som sagt inte.. så jag är 99% säker på att det bara är dumma ryckten!!!

//Carro

jag tror inte heller på det

Helt klart ett rykte. Bara för hunden inte blivit champion, behöver det ju inte vara skit :D
Skulle se ut om de bara hade championklass på utställningen :D

Vilken tilltro :o :D

Det ställs givetvis inga som helst tidigare meritkrav på hundarna för att få anmäla till världsutställningen.

Den som påstår annat svamlar helt klart i nattmössan!

Som vanligt: Junkl, Uhkl, Ökl, Brukskl, Jaktkl + då parklass etc. speciellt för just världsutställningen.

Ja det skulle ju va skit kul!!
Men som sagt om man hinner:D

//C

Endast ett rykte som många redan svarat. Alla registrerade hundar är ju välkomna på Världsutställningen. :)

Ja vi kör...(tror jag:crazy:) Det enda "problemet nu e att hitta boende.... De flesta hotell vid mässan är ju redan fullbokade:eek:
Någon som har tips på hotell eller liknande? gärna då i närheten av mässan....

har inte lus-läst hela tråden men e de ingen som har tips på boende?
har inte så mycke koll på hotellå så i stockholmstarkterna...:confused:

*lån*

Så skönt att ha syster i stockholm, så man slipper bekymret med boende :bow: ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 828
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 778
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 524
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halvautomatiska vapen?
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur